Репозиторий Винницкого национального медицинского университета имени Н. И. Пирогова

Реагування педагогів на кібербулінг підлітків як на надзвичайну ситуацію соціального характеру

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Коломієць, Д. І. uk_UA
dc.contributor.author Івашкевич, Є. М. uk_UA
dc.contributor.author Ткачишен, А. Л. uk_UA
dc.date.accessioned 2024-04-03T09:24:46Z en
dc.date.available 2024-04-03T09:24:46Z en
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Коломієць Д. І. Реагування педагогів на кібербулінг підлітків як на надзвичайну ситуацію соціального характеру / Д. І. Коломієць, Є. М. Івашкевич, А. Л. Ткачишен // Випадкові тенденції підготовки майбутніх вчителів трудового навчання і технологій, педагогів професійної освітленості й фахівців освітнього і декоративного мистецтва: теорія, досвід, проблеми : збірник наукових праць. – Вінниця, 2023. – Вип. 6. – С. 12–15. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/6529 en
dc.description.abstract У статті проаналізовано проблему кібербулінгу, як одного із видів булінгу в шкільному середовищі. Кібербулінг автори статті відносять до одного з видів надзвичайних ситуацій соціального характеру, які можуть загрожувати життю й психологічному здоров’ю підлітків. У статті вказано на необхідність правильної реакції педагога на випадки прояву кібербулінгу. Автори висувають гіпотезу, що найдієвішим способом боротьби й протидії кібербулінгу є превентивні заходи. У статті вказано на окремі превентивні заходи, що допоможуть педагогам знизити ризики для підлітків стати жертвою кібербулінгу. На основі здійсненого аналізу серіалів щодо протидії підлітків кібербулінгу автори рекомендують їх для ознайомлення й студентам педагогічних університетів. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.subject булінг в шкільному середовищі uk_UA
dc.subject кібербулінг підлітків uk_UA
dc.subject надзвичайна ситуація соціального характеру uk_UA
dc.subject педагоги uk_UA
dc.title Реагування педагогів на кібербулінг підлітків як на надзвичайну ситуацію соціального характеру uk_UA
dc.type Article en


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию