dc.contributor.author |
Хлєстова, С. С. |
uk_UA |
dc.date.accessioned |
2024-03-19T14:42:07Z |
en |
dc.date.available |
2024-03-19T14:42:07Z |
en |
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Хлєстова С. С. Проблема професійного розвитку майбутніх фахівців медицини в сучасних психолого-педагогічних дослідженнях / С. С. Хлєстова // Інноваційна педагогіка. – 2022. – Вип. 49, т. 2. – С.130–133. |
uk_UA |
dc.identifier.other |
DOI: 10.32843/2663-6085/2022/49.2.26 |
en |
dc.identifier.uri |
https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/6519 |
en |
dc.description.abstract |
В статті розкрита проблема професійного розвитку фахівців медицини. Сучасна система охорони здоров’я сьогодні перебуває в стані пошуку шляхів формування нового професіонала медичної сфери. Майбутній лікар, який буде достатньо професійно розвиненим, зможе реалізувати себе на належному рівні як висококваліфікований спеціаліст. Поняття «професійний розвиток» визначено Законом України «Про освіту» від 05.09.2017р. № 2145-VIII. Професійний розвиток фахівців у сфері охорони здоров’я передбачає безперервний процес навчання та вдосконалення професійних компетентностей фахівців після здобуття вищої медичної освіти та післядипломної освіти в інтернатурі. Покращення та удосконалення стандартів професійного розвитку фахівців медицини триває впродовж усього періоду професійної діяльності. Професійний розвиток фахівців медичної галузі – процес тривалості, цілеспрямованості та систематичності над собою. Професійна кваліфікація майбутнього фахівця медицини залежить від здібностей, які наддадуть можливість якісно виконувати свій професійний обов’язок. Професійний розвиток фахівця медичної сфери створює умови для власної самореалізації та самовдосконалення. Тому питання підвищення ефективності професійного розвитку фахівця медицини в соціально-економічних умовах країни завжди залишаються актуальними, оскільки успішність у професійній діяльності лікаря забезпечує його самовизначення та самоствердження. В статті представлена актуальність проблеми дослідження професійного розвитку майбутніх фахівців медичної сфери та проаналізовано проблему їх професійного розвитку. Охарактеризовано сучасні психолого-педагогічні наукові джерела та узагальнено наукові підходи щодо професійного становлення майбутніх лікарів. Визначено подальші перспективи дослідження, які полягають у розробці та впровадженні просвітницьких тренінгів на медико-психологічну тематику в умовах навчання медичного закладу вищої освіти, в яких майбутні фахівці медицини зможуть проявити рівень своєї обізнаності щодо обраної професії лікаря. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA_ |
uk_UA |
dc.publisher |
Інноваційна педагогіка |
uk_UA |
dc.subject |
професійний розвиток |
uk_UA |
dc.subject |
професійне самовизначення |
uk_UA |
dc.subject |
професійна кваліфікація |
uk_UA |
dc.subject |
фахівці медицини |
uk_UA |
dc.subject |
лікарі психологи |
uk_UA |
dc.title |
Проблема професійного розвитку майбутніх фахівців медицини в сучасних психолого-педагогічних дослідженнях |
uk_UA |
dc.title.alternative |
The problem of professional development of future medical specialists in modern psychological and pedagogical research |
en |
dc.type |
Article |
en |