Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Шевчук, Т. І. | uk_UA |
dc.contributor.author | Чоpна, В. В. | uk_UA |
dc.contributor.author | Хлєстова, С. С. | uk_UA |
dc.contributor.author | Васенко, Т. Б. | uk_UA |
dc.contributor.author | Горбатюк, С. М. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2023-09-30T09:11:45Z | en |
dc.date.available | 2023-09-30T09:11:45Z | en |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier | DOI: 10.31393/reports-vnmedical-2023-27(3)-13 | en |
dc.identifier.citation | Організаційно-педагогічні умови формування соціокомунікативної компетентності майбутніх лікарів-психологів в процесі їхньої професійної підготовки / Т. І. Шевчук, В. В. Чорна, С. С. Хлєстова [та ін.] // Вісн. Вінниц. нац. мед. ун-ту. – 2023. – Т. 27, № 3. – С.430–436. – DOI: 10.31393/reports-vnmedical-2023-27(3)-13 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/6278 | en |
dc.description.abstract | У статті висвітлюється проблема якісної підготовки лікарів і формування у них професійних компетентностей, зокрема й соціокомунікативної. Метою дослідження стало обґрунтування організаційно-педагогічних умов формування соціокомунікативної компетентності майбутніх лікарів-психологів. У ході дослідження використано методи аналізу та синтезу медичної і педагогічної літератури, а також метод анкетування за допомогою Google forms щодо визначення стану сформованості соціокомунікативної компетентності у студентів медиків. Визначено, що формування соціокомунікативної компетентності є невід'ємною частиною професійної підготовки лікарів і передбачено освітньо-професійними програмами в галузі "Охорони здоров'я". Уточнено сутність основних дефініцій дослідження: "компетентність", "компетенція", "соціокомунікативна компетентність". Обґрунтовано такі структурні компоненти соціокомунікативної компетентності: мотиваційно-ціннісний, емоційно-вольовий і перцептивний. Аналіз анкетування показав, що значна частина студентів мають певні труднощі міжособистісної взаємодії, налагодження комунікацій з оточенням, але вважають за необхідне формування соціокомунікативної компетентності й висловлюють бажання покращити свій комунікативний рівень в процесі навчання та в майбутній професійній діяльності. Розкрито організаційно-педагогічні умови формування соціокомунікативної компетентності майбутніх лікарів: формування позитивної мотивації щодо підвищення рівня соціокомунікативної компетентності; партнерська взаємодія викладача і студента; використання в освітньому процесі сучасних інтерактивних методів навчання. Запропоновані нами рекомендації щодо формування соціокомунікативної компетентності можуть бути використані під час професійної підготовки лікарів-психологів. Перспективу подальших досліджень ми вбачаємо у розробці моделі формування соціокомунікативної компетентності у майбутніх лікарів у процесі їхньої професійної підготовки | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.subject | підготовка лікарів-психологів | uk_UA |
dc.subject | соціокомунікативна компетентність | uk_UA |
dc.subject | організаційно-педагогічні умови | uk_UA |
dc.subject | система "викладач-студент" | uk_UA |
dc.subject | інтерактивні методи | uk_UA |
dc.title | Організаційно-педагогічні умови формування соціокомунікативної компетентності майбутніх лікарів-психологів в процесі їхньої професійної підготовки | uk_UA |
dc.type | Article | en |