dc.contributor.author |
Шевчук, Т. І. |
uk_UA |
dc.contributor.author |
Чоpна, В. В. |
uk_UA |
dc.contributor.author |
Хлєстова, С. С. |
uk_UA |
dc.contributor.author |
Васенко, Т. Б. |
uk_UA |
dc.contributor.author |
Горбатюк, С. М. |
uk_UA |
dc.date.accessioned |
2023-09-30T09:11:45Z |
en |
dc.date.available |
2023-09-30T09:11:45Z |
en |
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier |
DOI: 10.31393/reports-vnmedical-2023-27(3)-13 |
en |
dc.identifier.citation |
Організаційно-педагогічні умови формування соціокомунікативної компетентності майбутніх лікарів-психологів в процесі їхньої професійної підготовки / Т. І. Шевчук, В. В. Чорна, С. С. Хлєстова [та ін.] // Вісн. Вінниц. нац. мед. ун-ту. – 2023. – Т. 27, № 3. – С.430–436. – DOI: 10.31393/reports-vnmedical-2023-27(3)-13 |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/6278 |
en |
dc.description.abstract |
У статті висвітлюється проблема якісної підготовки лікарів і формування у них професійних компетентностей, зокрема й соціокомунікативної. Метою дослідження стало обґрунтування організаційно-педагогічних умов формування соціокомунікативної компетентності майбутніх лікарів-психологів. У ході дослідження використано методи аналізу та синтезу медичної і педагогічної літератури, а також метод анкетування за допомогою Google forms щодо визначення стану сформованості соціокомунікативної компетентності у студентів медиків. Визначено, що формування соціокомунікативної компетентності є невід'ємною частиною професійної підготовки лікарів і передбачено освітньо-професійними програмами в галузі "Охорони здоров'я". Уточнено сутність основних дефініцій дослідження: "компетентність", "компетенція", "соціокомунікативна компетентність". Обґрунтовано такі структурні компоненти соціокомунікативної компетентності: мотиваційно-ціннісний, емоційно-вольовий і перцептивний. Аналіз анкетування показав, що значна частина студентів мають певні труднощі міжособистісної взаємодії, налагодження комунікацій з оточенням, але вважають за необхідне формування соціокомунікативної компетентності й висловлюють бажання покращити свій комунікативний рівень в процесі навчання та в майбутній професійній діяльності. Розкрито організаційно-педагогічні умови формування соціокомунікативної компетентності майбутніх лікарів: формування позитивної мотивації щодо підвищення рівня соціокомунікативної компетентності; партнерська взаємодія викладача і студента; використання в освітньому процесі сучасних інтерактивних методів навчання. Запропоновані нами рекомендації щодо формування соціокомунікативної компетентності можуть бути використані під час професійної підготовки лікарів-психологів. Перспективу подальших досліджень ми вбачаємо у розробці моделі формування соціокомунікативної компетентності у майбутніх лікарів у процесі їхньої професійної підготовки |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA_ |
uk_UA |
dc.subject |
підготовка лікарів-психологів |
uk_UA |
dc.subject |
соціокомунікативна компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
організаційно-педагогічні умови |
uk_UA |
dc.subject |
система "викладач-студент" |
uk_UA |
dc.subject |
інтерактивні методи |
uk_UA |
dc.title |
Організаційно-педагогічні умови формування соціокомунікативної компетентності майбутніх лікарів-психологів в процесі їхньої професійної підготовки |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |