dc.contributor.author |
Коньков, Д. Г. |
uk |
dc.date.accessioned |
2023-07-04T14:18:47Z |
|
dc.date.available |
2023-07-04T14:18:47Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Коньков Д. Г. Принципи оцінювання іноземних здобувачів при проведені клінічних сценаріїв : вип. індивідуал.-творча робота / Д. Г. Коньков ; Нац. фармацевт. ун-т, Ін-т підвищення кваліфікації спеціалістів фармації, Каф. педагогіки та психології. – Вінниця, 2023. – 20 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/6232 |
|
dc.description.abstract |
Оцінювання є одним із основних та системотворчих елементів процесу навчання. Для правильної побудови та ефективного використання системи оцінювання іноземного здобувача слід чітко визначити критерії, принципи та функції оцінювання знання як усієї дисципліни, так й окремих її тем. Методи, прийоми та сам зміст оціночних критеріїв повинні мати не лише контролюючий, а й навчальний та виховний характер. Критерії оцінки повинні адекватно відображати зміст дисципліни, описаної у робочій програмі. Перехід від "оцінки навчання" до "оцінки для навчання" та "оцінки як навчання". Оцінка клінічної компетенції іноземного здобувача при виконані клінічного сценарію повинна відповідати 3 критеріям: валідність, надійність та здійсненність. Під час виконання клінічного сценарію потрібно використовувати методики критеріально-орієнтоване або нормативно-орієнтованого оцінювання. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA_ |
uk_UA |
dc.subject |
вища медична освіта |
uk_UA |
dc.subject |
оцінювання |
uk_UA |
dc.subject |
чек-лист |
uk_UA |
dc.subject |
структура клінічної оцінки |
uk_UA |
dc.subject |
дебрифінг |
uk_UA |
dc.subject |
медична симуляція |
uk_UA |
dc.subject |
рейтингова шкала оцінювання |
uk_UA |
dc.title |
Принципи оцінювання іноземних здобувачів при проведені клінічних сценаріїв |
uk_UA |
dc.type |
Working Paper |
en |