dc.contributor.author |
Дудікова, Л. В. |
uk |
dc.contributor.author |
Феррі, А. С. |
uk |
dc.contributor.author |
Тихолаз, С. І. |
uk |
dc.contributor.author |
Кондратюк, А. Л. |
uk |
dc.date.accessioned |
2023-04-25T08:18:36Z |
|
dc.date.available |
2023-04-25T08:18:36Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Становлення англійської мови як домінуючої міжнародної академічної мови / Дудікова Л. В., Феррі А. С., Тихолаз С. І., Кондратюк А. Л. // Актуальні проблеми якісної підготовки медичних кадрів у надзвичайних умовах : тези доп. навч.-метод. конф., 8 лют. 2023 р. – Вінниця, 2023. – С. 74–75. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/6149 |
|
dc.description.abstract |
На даний час англійська мова зайняла домінуючі позиції на теренах
освіти та науки. Іноді її статус навіть порівнюють із статусом латинської мови, коли та була єдиною мовою в навчанні і освіті в 13-му столітті в Європі. У ті часи латинська мова не лише дозволила провести інтернаціоналізацію університетів, але й сприяла романській католицькій церкві зайняти панівні позиції в інтелектуальному і академічному житті. У кінці 1930-тих років у ролі
міжнародної мови наукового спілкування виступала німецька мова. До середини 20-го століття більшість країн використовували національні мови в галузях освіти та науки. Французька, німецька, російська та іспанська мови і досі використовуються у певній мірі в академічних і наукових публікаціях. Англійська мова мала найбільші шанси стати міжнародною у якійсь мірі і тому, що декілька великих академічних систем використовували її – Сполучені Штати, Британія, Австралія, Нова Зеландія і більшість Канади. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA_ |
uk_UA |
dc.subject |
англійська мова |
uk_UA |
dc.subject |
освітні журнали |
uk_UA |
dc.subject |
мова |
uk_UA |
dc.subject |
академічна мова |
uk_UA |
dc.title |
Становлення англійської мови як домінуючої міжнародної академічної мови |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
en |