Abstract:
Стаття присвячена проблемі формування соціокомунікативної компетентності майбутніх лікарів у процесі вивчення природничих дисциплін. Підкреслено актуальність підготовки висококваліфікованих і компетентних фахівців медичної галузі із урахуванням вимог сучасного суспільства. Вказано на важливість впровадження компетентнісного підходу в систему професійної підготовки лікарів як методологічної основи формування соціокомунікативної компетентності спеціаліста. Встановлено, що наявність сформованої соціокомунікативної компетентності дозволить лікарю успішно інтегруватися в колектив і ефективно
виконувати свої професійні обов’язки. Виокремлено основні особливості соціального і комунікативного складника професійної діяльності лікаря. Розкрито сутність основних понять: «компетентність», «компетенція», «соціальна компетентність», «комунікативна компетентність», «соціокомунікативна компетентність лікаря».