Репозиторій Вінницького національного медичного університету імені М. І. Пирогова

Педагогічне оцінювання результатів навчання студентів-стоматологів на профільній кафедрі в контексті компетентісного підходу: проблеми та перспективи

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шінкарук-Диковицька, М. М. uk_UA
dc.contributor.author Федик, Т. В. uk_UA
dc.contributor.author Побережна, Г. М. uk_UA
dc.contributor.author Гаджула, Н. Г. uk_UA
dc.date.accessioned 2023-03-17T08:36:35Z
dc.date.available 2023-03-17T08:36:35Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Педагогічне оцінювання результатів навчання студентів-стоматологів на профільній кафедрі в контексті компетентісного підходу: проблеми та перспективи / М. М. Шінкарук-Диковицька, Т. В. Федик, Г. М. Побережна, Н. Г. Гаджула // Biomedical and biosocial anthropology. – 2017. – № 29. – С. 205–208. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/6099
dc.description.abstract Робота аналізує досвід педагогічного оцінювання результатів навчання студентів на кафедрі терапевтичної стоматології на засадах компетентісного підходу. Приведені критерії та методичні прийоми оцінювання досягнень майбутніх стоматологів. Розглянуті проблеми оптимізації оцінювання знань та перспективи їх вирішення. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher Biomedical and biosocial anthropology en
dc.subject педагогічне оцінювання uk_UA
dc.subject компетентісний підхід uk_UA
dc.subject профільна кафедра uk_UA
dc.title Педагогічне оцінювання результатів навчання студентів-стоматологів на профільній кафедрі в контексті компетентісного підходу: проблеми та перспективи uk_UA
dc.type Article en


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу