Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Yushchenko, L. O. en
dc.contributor.author Tykholaz, O. V. en
dc.contributor.author Oliinyk, V. S. en
dc.date.accessioned 2023-03-15T18:35:28Z
dc.date.available 2023-03-15T18:35:28Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Yushchenko L. O. Particularities of distance learning of foreign students in a pandemic Сovid-19 / L. O. Yushchenko, O. V. Tykholaz, V. S. Oliinyk // Медична освіта. – 2021. – № 1. – С. 69–74. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/6093
dc.description.abstract У статті оцінено переваги та недоліки дистанційного навчання на кафедрі пропедевтики дитячих захворювань Вінницького національного медичного університету імені М. І. Пирогова. Проаналізовано ставлення студентів до дистанційного навчання. Більшість іноземних студентів була задоволена навчальним процесом на кафедрі пропедевтики дитячих захворювань. З одного боку, вони перерахували безліч переваг (безпека та попередження поширення інфекцій, комфортне та зручне навчання, значна економія часу, зменшення стресу та втоми), з іншого – дистанційне навчання має ряд недоліків. Дистанційне навчання в медичних університетах включає переважно теоретичні заняття без практичних та комунікативних навичок біля ліжка пацієнта. Основною перепоною дистанційного навчання стала низька якість з’єднання з Інтернетом. Активне спілкування, взаємодія, отримання зворотного зв’язку, розуміння потреб та почуттів студентів є важливими аспектами під час дистанційного навчання. uk_UA
dc.language.iso en en
dc.subject дистанційне навчання uk_UA
dc.subject опитування студентів-медиків uk_UA
dc.title Рarticularities of distance learning of foreign students in a pandemic Сovid-19 en
dc.title.alternative Особливості дистанційного навчання іноземних студентів під час пандемії Сovid-19 uk_UA
dc.type Article en


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу