Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Шінкарук-Диковицька, М. М. | uk |
dc.contributor.author | Алексєєнко, Н. С. | uk |
dc.contributor.author | Пилипюк, О. Ю. | uk |
dc.contributor.author | Ваховський, В. В. | uk |
dc.contributor.author | Філімонова, С. О. | uk |
dc.date.accessioned | 2023-03-13T10:13:59Z | |
dc.date.available | 2023-03-13T10:13:59Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Підходи організації педагогічного процесу для формування компетентнісних навичок у студента / М. М. Шінкарук-Диковицька, Н. С. Алексєєнко, Пилипюк, О. Ю. [та ін.] // Актуальні проблеми якісної підготовки медичних фахівців в умовах глобального конкурентного середовища : матеріали навч.-метод. конф., 12 лют. 2020 р., Вінниця. – Вінниця, 2020. – С. 238–239. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/6083 | |
dc.description.abstract | Відомо, що інтеграція є складним соціально-економічним процесом кооперації європейських держав, що має на меті створення, шляхом масштабних внутрішніх перетворень, умов для входження до єдності європейських цивілізованих країн. Однак, приєднання України в культурне світове співдружжя неможливе без реформи національної системи вищої освіти, спрямованої на збереження мобільності, універсальності українського випускника, сприяння працевлаштуванню випускників на внутрішньому та зовнішньому ринках праці в умовах високої конкуренції. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.publisher | ВНМУ ім. М. І. Пирогова | uk_UA |
dc.subject | студента навички | uk_UA |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.subject | освітній процес | uk_UA |
dc.title | Підходи організації педагогічного процесу для формування компетентнісних навичок у студента | uk_UA |
dc.type | Thesis | en |