dc.contributor.author |
Шінкарук-Диковицька, М. М. |
uk |
dc.contributor.author |
Алексєєнко, Н. С. |
uk |
dc.contributor.author |
Пилипюк, О. Ю. |
uk |
dc.contributor.author |
Ваховський, В. В. |
uk |
dc.contributor.author |
Філімонова, С. О. |
uk |
dc.date.accessioned |
2023-03-13T10:13:59Z |
|
dc.date.available |
2023-03-13T10:13:59Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Підходи організації педагогічного процесу для формування компетентнісних навичок у студента / М. М. Шінкарук-Диковицька, Н. С. Алексєєнко, Пилипюк, О. Ю. [та ін.] // Актуальні проблеми якісної підготовки медичних фахівців в умовах глобального конкурентного середовища : матеріали навч.-метод. конф., 12 лют. 2020 р., Вінниця. – Вінниця, 2020. – С. 238–239. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/6083 |
|
dc.description.abstract |
Відомо, що інтеграція є складним соціально-економічним процесом
кооперації європейських держав, що має на меті створення, шляхом масштабних внутрішніх перетворень, умов для входження до єдності європейських цивілізованих країн. Однак, приєднання України в культурне світове співдружжя неможливе без реформи національної системи вищої освіти, спрямованої на збереження мобільності, універсальності українського випускника, сприяння працевлаштуванню випускників на внутрішньому та зовнішньому ринках праці в умовах високої конкуренції. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA_ |
uk_UA |
dc.publisher |
ВНМУ ім. М. І. Пирогова |
uk_UA |
dc.subject |
студента навички |
uk_UA |
dc.subject |
освіта |
uk_UA |
dc.subject |
освітній процес |
uk_UA |
dc.title |
Підходи організації педагогічного процесу для формування компетентнісних навичок у студента |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
en |