Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Алексєєнко, Н. С. | uk |
dc.contributor.author | Шінкарук-Диковицька, М. М. | uk |
dc.contributor.author | Ваховський, В. В. | uk |
dc.contributor.author | Поліщук, О. О. | uk |
dc.contributor.author | Іванов, Р. О. | uk |
dc.date.accessioned | 2023-03-13T08:27:19Z | |
dc.date.available | 2023-03-13T08:27:19Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Інтерактивні методи навчання дисципліни «Терапевтична стоматологія» / Н. С. Алексєєнко, М. М. Шінкарук-Диковицька, Ваховський, В. В. [та ін.] // Матеріали III навч.-метод. конф. «Актуальні проблеми якісної підготовки медичних фахівців в умовах глобального конкурентного середовища», 9 лют. 2022 р., Вінниця : тези доп. – Вінниця, 2022. – С. 7-8. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/6081 | |
dc.description.abstract | Сучасна система освіти, а, також, манера викладання та роботи зі здобувачем вищої освіти суттєво змінилися. Зміни були обумовлені реформами освітнього процесу, адаптацією примірних програм до вимог сьогодення, 8 світовою пандемією з переходом на онлайн навчання, зміни в сфері сучасної стоматології. Основною тенденцією змін в освітньому процесі є інноваційна діяльність, направлена на адаптацію до реалій сьогодення, формуванню нових навичок сприйняття інформації. Сучасному науково-педагогічному працівнику необхідно займатися процесом безперервного розвитку та самовдосконалення не лише у сфері науки та досягнень медицини, а й у педагогічній майстерності. Без такого роду еволюції викладачам ВНЗ неможливо опанувати та коректно відреагувати на потік інформацій та інформаційних технологій сьогодення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.publisher | ВНМУ ім. М. І. Пирогова | uk_UA |
dc.subject | стоматологія терапевтична | uk_UA |
dc.subject | навчання методи | uk_UA |
dc.title | Інтерактивні методи навчання дисципліни «Терапевтична стоматологія» | uk_UA |
dc.type | Thesis | en |