dc.contributor.author |
Алексєєнко, Н. С. |
uk |
dc.contributor.author |
Шінкарук-Диковицька, М. М. |
uk |
dc.contributor.author |
Ваховський, В. В. |
uk |
dc.contributor.author |
Поліщук, О. О. |
uk |
dc.contributor.author |
Іванов, Р. О. |
uk |
dc.date.accessioned |
2023-03-13T08:27:19Z |
|
dc.date.available |
2023-03-13T08:27:19Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Інтерактивні методи навчання дисципліни «Терапевтична стоматологія» / Н. С. Алексєєнко, М. М. Шінкарук-Диковицька, Ваховський, В. В. [та ін.] // Матеріали III навч.-метод. конф. «Актуальні проблеми якісної підготовки медичних фахівців в умовах глобального конкурентного середовища», 9 лют. 2022 р., Вінниця : тези доп. – Вінниця, 2022. – С. 7-8. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/6081 |
|
dc.description.abstract |
Сучасна система освіти, а, також, манера викладання та роботи зі здобувачем вищої освіти суттєво змінилися. Зміни були обумовлені реформами освітнього процесу, адаптацією примірних програм до вимог сьогодення, 8 світовою пандемією з переходом на онлайн навчання, зміни в сфері сучасної стоматології. Основною тенденцією змін в освітньому процесі є інноваційна діяльність, направлена на адаптацію до реалій сьогодення, формуванню нових навичок сприйняття інформації. Сучасному науково-педагогічному працівнику необхідно займатися процесом безперервного розвитку та самовдосконалення не лише у сфері науки та досягнень медицини, а й у педагогічній майстерності. Без такого роду еволюції викладачам ВНЗ неможливо опанувати та коректно відреагувати на потік інформацій та інформаційних технологій сьогодення. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA_ |
uk_UA |
dc.publisher |
ВНМУ ім. М. І. Пирогова |
uk_UA |
dc.subject |
стоматологія терапевтична |
uk_UA |
dc.subject |
навчання методи |
uk_UA |
dc.title |
Інтерактивні методи навчання дисципліни «Терапевтична стоматологія» |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
en |