Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Чоpна, В. В. | uk |
dc.contributor.author | Подолян, В. М. | uk |
dc.contributor.author | Івашкевич, Є. М. | uk |
dc.contributor.author | Кондратюк, В. М. | uk |
dc.contributor.author | Гудзевич, Л. С. | uk |
dc.contributor.author | Коломієць, Д. І. | uk |
dc.date.accessioned | 2022-12-16T08:53:36Z | |
dc.date.available | 2022-12-16T08:53:36Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Аналіз засвоєння знань працівників освіти після курсу надання першої психологічної та домедичної допомоги в надзвичайних ситуаціях / В. В. Чорна, В. М. Подолян, Є. М. Івашкевич [та ін.] // Moderní aspekty vědy : Svazek XXVI mezinárodní kolektivní monografie, (Чеська республіка, 7-12 грудня 2022 р.). - Jesenice : Mezinárodní Ekonomický Institut s. r. o., 2022. - § 3.7. - P. 217-241. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/5989 | |
dc.description.abstract | Одним з дієвих засобів щодо засвоєння навичок першої психологічної та домедичної допомоги під час війни для педагогічних працівників було проведено вебінар на тему: «Психологічна та домедична допомога при надзвичайних ситуаціях військового характеру», організований у співпраці освітнього хабу «NotBox» Вінницького державного університету ім. Михайла Коцюбинського та Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова. У анкетуванні до початку та після вебінару прийняли участь 134 працівника освіти із них 3,8% – чоловічої статті та 96,2% – жіночої статті (віком від 20-30 років – 23,3%; від 30-40 років – 28,5%; від 40-50 років – 23,3%; більше 50 років – 24,9%). Респонденти склали декілька груп: вихователі закладів дошкільної освіти – 9,8%; завідувачки закладів дошкільної освіти – 1,5%; вчителі загально-освітніх шкіл – 79,1%; інші – 9 %. Таким чином, було відмічено статистично значущі до та після покращення елементів знань. Тому подальшими перспективами мають стати проведення вебінарів щодо практичних навичок в симуляційних класах для закріплення теоретичних знань під наглядом досвідченого інструктора до повного освоєння техніки. На державному рівні зобов’язати проходження безкоштовних курсів першої домедичної допомоги певних категорій професій: освітян, працівників транспортних засобів, правоохоронних органів, рятувально-оперативної служби, працівників великих супермаркетів тощо. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.subject | перша психологічна та домедична допомога | uk_UA |
dc.subject | повітряна тривога | uk_UA |
dc.subject | «тривожний рюкзак» та аптечка | uk_UA |
dc.subject | працівники освіти | uk_UA |
dc.subject | воєнний стан | uk_UA |
dc.title | Аналіз засвоєння знань працівників освіти після курсу надання першої психологічної та домедичної допомоги в надзвичайних ситуаціях | uk_UA |
dc.title.alternative | Аssessment of knowledge comprehension by education professionals after the course of psychological and first medical care in emergency situations | en |
dc.type | Book chapter | en |