dc.contributor.author |
Слюсар, О. А. |
uk |
dc.contributor.author |
Ющенко, Т. І. |
uk |
dc.contributor.author |
Косарєва, А. Є. |
uk |
dc.contributor.author |
Слободянюк, Л. В. |
uk |
dc.date.accessioned |
2017-05-14T12:10:52Z |
|
dc.date.available |
2017-05-14T12:10:52Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.citation |
Проблеми модернізації фармацевтичної освіти в Україні / О. А. Слюсар, Т. І. Ющенко, А. Є. Косарєва, Л. В. Слободянюк // Зб. тез наук. робіт учасників всеукр. наук.-практ. конф., 16 берез. 2016 р., Вінниця. – Вінниця, 2016. – 128 с. |
uk |
dc.identifier.uri |
https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/592 |
|
dc.description.abstract |
Для України європейська інтеграція – це шлях модернізації, який зумовлює перебіг не тільки економічних, соціальних процесів, які відбуваються в країні, але й освітніх. У роботі розглянуто рівні підготовки спеціалістів фармацевтичної галузі в Україні і європейських країнах. В Європейському Союзі розробкою і реалізацією освітніх займаються всі інститути, в т.ч. загальноєвропейські центри та агентства. В березні 2000 року Лісабонський саміт Європейської Ради прийняв «Меморандум безперервної освіти ЄС». В рішеннях якого зафіксовані шість принципів безперервної освіти. В Україні безперервність фармацевтичної освіти забезпечується раціональним поєднанням: первинної спеціалізації шляхом навчання в інтернатурі; вторинної спеціалізації за окремими спеціальностями на циклах спеціалізації за фахом. Таким чином під безперервною освітою слід розуміти гармонійний процес постійного оновлення особистості на кожному із етапів розвитку. |
uk |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk |
dc.subject |
фармацевтична освіта |
uk |
dc.subject |
фармацевт |
uk |
dc.subject |
провізор |
uk |
dc.subject |
дистанційне навчання |
uk |
dc.title |
Проблеми модернізації фармацевтичної освіти в Україні |
uk |
dc.type |
Article |
en |