Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Косьяненко, С. М. uk
dc.date.accessioned 2022-11-27T07:35:28Z
dc.date.available 2022-11-27T07:35:28Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Косьяненко С. М. Роль симуляції у медичній освіті / С. М. Косьяненко // The 9th International scientific and practical conference “Study of world opinion regarding the development of science”. - 2022. - Р. 330-332. uk, en
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/5929
dc.description.abstract Симуляція – це штучне представлення складного процесу реального світу з достатньою точністю з метою сприяння навчанню шляхом занурення, роздумів, зворотного зв’язку та практики за вирахуванням ризиків, властивих подібному досвіду реального життя. Медична освіта все більше приділяє увагу навчальній програмі, заснованій на когнітивній, психомоторній та емоційній сферах навчання студентів. У всьому світі спостерігається зрушення в методах медичної освіти в бік експериментального («практичного») медичного навчання - симуляції; однак застосування цієї концепції до реальних пацієнтів є менш прийнятним для суспільства та є предметом юридичних та етичних питань. Медичне моделювання пропонує численні потенційні стратегії всебічного та практичного навчання та безпечнішого догляду за пацієнтами. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher The 9th International scientific and practical conference “Study of world opinion regarding the development of science” en
dc.subject симуляція uk_UA
dc.subject медична освіта uk_UA
dc.subject моделювання uk_UA
dc.title Роль симуляції у медичній освіті uk_UA
dc.type Article en


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу