Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Димар, Н. М. | uk |
dc.contributor.author | Сойка, Л. Д. | uk |
dc.contributor.author | Шевчук, А. М. | uk |
dc.date.accessioned | 2022-11-04T19:15:46Z | |
dc.date.available | 2022-11-04T19:15:46Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Димар Н. М. Формування професійних компетентностей фахівців медичних спеціальностей в умовах дистанційного навчання / Н. М. Димар, Л. Д. Сойка, А. М. Шевчук // Іноваційна педагогіка. - 2021.- Вип. 39. - С.139-142. - DOI https://doi.org/10.32843/2663- 6085/2021/39.27 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/5788 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуто питання компетентності фахівців медичних спеціальностей в умовах дистанційного навчання. Одним із першочергових завдань вищої освіти є формування професійних компетентностей майбутніх фахівців. Доведено, що ключовим компетентностям приділяється значна увага в процесі навчання студентів. Визначено, що компетентність – це здатність до інтеграції знань і навичок, їх використання в умовах вимог зовнішнього середовища. У роботі представлено результати анкетування студентів V курсу медичного факультету Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова, які спрямовані на визначення проблем дистанційної освіти в частини формування професійної компетентності. Актуальність дослідження обґрунтована тим, що натепер у світі тривають зміни не тільки у сфері охорони здоров’я, але й в освіті. Ключовим завданням вищої освіти є формування професійних компетенцій майбутніх спеціалістів. Особлива увага приділяється інформаційно-комунікативній компетентності, оскільки вона є базовою складовою частиною для медичного фахівця. У процесі дослідження доведено, що дистанційне навчання впливає на формування компетентностей і засвоєння практичних навичок студентівмедиків; виявлено основні переваги й недоліки дистанційної форми навчання. Установлено, що в умовах дистанційного навчання в студентів сформовано навички роботи з великим обсягом інформації та розвинуто мотивацію до самоосвіти. Визначено, що під професійною компетентністю майбутнього лікаря слід розуміти теоретичну й практичну підготовленість студента на основі особистих і професійно важливих якостей, зокрема стан сформованості професійних знань, умінь і навичок, ціннісних орієнтацій та аналітичних, прогностичних, проєктувальних здібностей, необхідних для виконання діяльності лікаря. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.subject | компетентність | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.subject | професійна компетентність | uk_UA |
dc.title | Формування професійних компетентностей фахівців медичних спеціальностей в умовах дистанційного навчання | uk_UA |
dc.title.alternative | Formation of professional competences of medical specialties in the conditions of distance learning | en |
dc.type | Article | en |