Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Чорна, В. В. | uk |
dc.contributor.author | Хлєстова, С. С. | uk |
dc.contributor.author | Гуменюк, Н. І. | uk |
dc.contributor.author | Поляруш, В. В. | uk |
dc.contributor.author | Томашевський, А. В. | uk |
dc.contributor.author | Івашкевич, Є. М. | uk |
dc.date.accessioned | 2022-11-02T23:57:55Z | |
dc.date.available | 2022-11-02T23:57:55Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Імплементація інноваційних технологій в освітянський простір медичних закладів вищої освіти - виклики сьогодення / В. В.Чорна, Хлєстова С. С., Гуменюк Н. І. [та ін.] // Вісн. Вінниц. нац. мед. ун-ту.- 2022. - Т. 26, № 2. - С.274-281. - DOI: 10.31393/reports-vnmedical-2022-26(2)-17 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 1817-7883 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/5781 | |
dc.description.abstract | Для формування професійних компетенцій і компетентностей у майбутніх лікарів у статті висвітлено доцільність імплементації інноваційних технологій, форм і методів навчання в освітній процес медичних закладів вищої освіти. У дослідженні брали участь 95 здобувачів медичних факультетів №1 та №2, 2 курсу Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова з курсу "Медицина надзвичайних ситуацій". Використано метод "Ментальна карта" за заданою темою, проведено самостійну роботу студентів у "малій групі" та індивідуально-колективну роботу з вибором наступних ролей: "лідера", "радника", "помічника", "спостерігача". Застосовано нову форму роботи у Google презентації при великому об'ємі теми: на прописане питання викладачем здобувач-медик повинен сформулювати відповідь під час заняття. Висвітлено переваги та недоліки використання презентації, виконаної в Power Point та Google презентації. Обґрунтовано значення інноваційного навчання у процесі формування професійних компетентностей майбутніх лікарів. Охарактеризовано інноваційність методів навчання в аспекті взаємовідносин викладачів і здобувачів медичних закладів вищої освіти. Обґрунтовано питання щодо майбутнього, компетентного лікаря, який має великий багаж знань, умінь та навичок у професійній діяльності, який у складній, екстреній, нестандартній ситуації швидко, самостійно прийме рішення. У результаті проведеної роботи встановлено, що при використанні методу "Ментальна карта" у навчальному процесі ЗВО 80,0% майбутніх лікарів жіночої статті готові до нових інноваційних методів з дисципліни "Медицина надзвичайних ситуацій", при цьому 71,4% чоловічої статті негативно поставились до нововведення. Також 80,0% здобувачів жіночої статті погодились застосовувати метод "Ментальна карта" у навчальному процесі після кожного заняття, а 69,0% погодились двічі за час проходження курсу, 94,7% здобувачів-медиків щодо великого обсягу теоретичного матеріалу запропонували проводити оцінювання рівня знань за допомогою Google презентації. Отже, використання новітніх інноваційних методів навчання повинні бути спрямованні на якісне засвоєння знань, умінь та навичок здобувачів освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.subject | інноваційні методи навчання | uk_UA |
dc.subject | ментальна карта | uk_UA |
dc.subject | Google презентація | uk_UA |
dc.subject | викладач | uk_UA |
dc.subject | майбутній лікар | uk_UA |
dc.title | Імплементація інноваційних технологій в освітянський простір медичних закладів вищої освіти - виклики сьогодення | uk_UA |
dc.title.alternative | Іmplementation of innovative technologies in the educational space of medical institutions of higher education - the challenges of today | en |
dc.type | Article | en |