Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шевчук, Т. І. uk
dc.contributor.author Мартинець, Л. А. uk
dc.contributor.author Зарішняк, І. М. uk
dc.contributor.author Хлєстова, С. С. uk
dc.contributor.author Васенко, Т. Б. uk
dc.contributor.author Спрут, О. В. uk
dc.date.accessioned 2022-11-02T15:31:06Z
dc.date.available 2022-11-02T15:31:06Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Структура соціокомунікативної компетентності майбутніх лікарів / Т. І. Шевчук, Л. А. Мартинець, І. М. Зарішняк [та ін.] // Вісник Вінницького національного медичного університету. - 2021. - Т. 25, № 1. - С. 113-117. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/5765
dc.description.abstract Стаття присвячена проблемі формування соціокомунікативної компетентності у майбутніх лікарів. Метою дослідження стало визначення структурних компонентів соціокомунікативної компетентності майбутніх лікарів. Використано методи узагальнення та систематизації, зіставлення та порівняння наукових джерел і нормативних документів. Встановлено, що в структуру соціокомунікативної компетентності майбутніх лікарів входять наступні компоненти: мотиваційно-ціннісний, емоційно-вольовий і перцептивний. Мотиваційно-ціннісний компонент соціокомунікативної компетентності передбачає наявність певних знань та умінь, які дозволяють розглядати людину та її здоров'я як найвищу цінність. Емоційно-вольовий компонент включає в себе певні вольові якості: рішучість, впевненість у собі, самостійність, незалежність, ініціативність, сміливість, зібраність, самоорганізацію, цілеспрямованість, силу волі та стійкість волі, а також вміння володіти своїми емоціями та поведінкою, вміння налагодити позитивне та продуктивне спілкування з пацієнтом. Перцептивний складник відображає роль сприйняття у формуванні цілісного образу людини як пацієнта, включає в себе вміння лікаря сприймати та розуміти стан іншої людини, розуміти отриману інформацію та надавати адекватну відповідь. Отже, наявність соціокомунікативної компетентності у майбутніх лікарів є обов'язковим елементом їх професійної підготовки та запорукою подальшої успішної практичної діяльності. Перспективою подальших досліджень ми вбачаємо у визначенні стану сформованості соціокомунікативної компетентності у студентів-медиків, а також у теоретичному обґрунтуванні організаційно-педагогічних умов формування соціокомунікативної компетентності майбутніх лікарів у процесі вивчення природничих дисциплін. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.subject професійна підготовка лікарів uk_UA
dc.subject соціокомунікативна компетентність uk_UA
dc.subject структура uk_UA
dc.title Структура соціокомунікативної компетентності майбутніх лікарів uk_UA
dc.title.alternative Structure of the socio-communicative competence of future doctors en
dc.type Article en


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу