Аннотации:
Мета. Вдосконалення навчального процесу під час викладання медичної генетики в рамках дисципліни медичної біології з метою підвищення якості професійної підготовки майбутніх лікарів. Методи. Вивчення методичних розробок та аналіз робочих програм біологічних дисциплін різних медичних університетів, а також розробка методів оптимізації навчального процесу. Результати. У зв’язку з тим, що в умовах сучасного світу постійно зростають вимоги до якості освіти та підготовки висококваліфікованих фахівців, важливого значення набуває активний пошук нових методів та форм навчання, які допомогли б максимально наблизити підготовку студентів до міжнародних стандартів. Науковий прогрес вимагає суттєвого вдосконалення форм викладання, розробки складних навчальних програм, подачі для засвоєння великого обсягу інформації на більш високому, якісно новому рівні. Готуючи майбутніх лікарів, викладачами кафедри медичної біології застосовуються всі необхідні заходи, які не тільки допомагають отримати фундаментальну загально біологічну підготовку, але й оволодіти навичками, які необхідні для практичної і науково-дослідної роботи. Висновки. Широке залучення до педагогічного процесу сучасних методів навчання у вищій школі, наприклад таких, як інтерактивні методи, є суттєвим кроком до якісних змін в освіті, зокрема отримання кращих результатів навчального процесу і професійної підготовки студентів.