Репозиторій Вінницького національного медичного університету імені М. І. Пирогова

Використання психотропних та психостимулюючих препаратів студентами під час складання іспитів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Корольова, Н. Д. uk
dc.contributor.author Чорна, В. В. uk
dc.contributor.author Гуменюк, Н. І. uk
dc.contributor.author Ангельська, В. Ю. uk
dc.contributor.author Хлєстова, С. С. uk
dc.date.accessioned 2022-11-01T13:51:06Z
dc.date.available 2022-11-01T13:51:06Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Використання психотропних та психостимулюючих препаратів студентами під час складання іспитів / Н. Д. Корольова, В. В.Чорна, Н. І. Гуменюк [та ін.] // Довкілля та здоров’я. - 2019. - № 2 (91). - С. 32-34. - URL: https://doi.org/10.32402/dovkil2019.02.032 uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/5737
dc.description.abstract Життєва активність людини – це дуже важливий показник сьогодення. Світ не стоїть на місці і від студентів вимагає мобільності, нескінченного руху, швидкої реакції, адекватної поведінки. З виснаженим організмом студент відчуває постійну слабкість, млявість і не може вести активний спосіб життя, що суттєво пригнічує психіку індивіда. Тому для покращання самопочуття студенти використовують ноотропні препарати, які мають антиастенічний ефект, роблячи їх активними учасниками навчального процесу та справляють нейропротекторну дію. У більшості країн світу (у т.ч. США і країнах Західної Європи) пірацетам та інші ноотропи не зареєстровані як лікарські препарати, оскільки їхня ефективність не доведена у відповідних дослідженнях. Водночас в Україні, Росії та деяких інших країнах пірацетам широко застосовують у клінічній практиці для лікування неврологічних і психіатричних захворювань, про що свідчить значна кількість публікацій щодо широкого застосування препарату не тільки у неврології, але й в інших галузях медицини. Емоційне напруження, значний об’єм інформації, пригнічений настрій – це чинники, які негативно впливають на психічний стан студентів під час екзаменаційної сесії та у комплексі є основними факторами незадовільного складання іспитів. З метою зменшення впливу цих чинників на організм студенти вдаються до крайніх заходів – вживання психотропних препаратів, а саме: ноотропів та антидепресантів. Студенти, які не застосовують такі препарати, у свою чергу, використовують інші методи, що запобігають втомі та пригніченому настрою. Мета. Враховуючи актуальність даної проблеми, метою нашого дослідження був аналіз особливостей впливу медикаментозних психотропних препаратів на мозкову діяльність студентів IІ-VI курсів Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова. За допомогою розробленої нами анкети з 8 питань проводилося опитування студентів-медикив, в якому взяли участь 358 осіб: 55,1% (197) – представники жіночої статі та 44,9% (161) – чоловічої.Серед опитаних студентів 48% осіб приймали ноотропи, антидепресанти або їх комбінацію. Найбільший відсоток споживачів (63,6%) припадає на студентів 3-го курсу з перевагою дівчат (67%), шестикурсників (50,2%), з яких 71% були хлопці. Це, можливо, пов’язане з більш важким розумовим навантаженням перед тестуванням КРОК-1 на 3 курсі та КРОК-2 і державними іспитами на 6 курсі. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.subject студенти uk_UA
dc.subject іспити uk_UA
dc.subject психотропні препарати uk_UA
dc.subject психостимулюючі препарати uk_UA
dc.title Використання психотропних та психостимулюючих препаратів студентами під час складання іспитів uk_UA
dc.title.alternative Use of psychotropic and psychostimulating drugs by the students during exams en
dc.type Article en


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу