Кафедра українознавства: останні внесення

  • Тищенко, Л. Т.; Дудник, О. М. (2011)
    Навчальний посібник адресований студентам-іноземцям, що починають вивчати українську мову. Головна мета „Вступного фонетико-граматичного курсу” – вироблення і розвиток фонетичних навичок, формування мовленнєвих та ...
  • Краєвська, Г. П. (2016)
    Навчальний посібник адресовано студентам, що вивчають українську мову (за професійним спрямуванням). Мета посібника – ознайомити студентів-медиків із видами та формами фахового спілкування. Навчити оперувати медичною ...
  • Лісовий, М. І.; Писаренко, Л. М. (2016)
    Навчальний посібник призначений для студентів першого курсу, які вивчають дисципліну «Українська мова (за професійним спрямуванням)». Видання містить теоретичний матеріал про призначення організаційно-розпорядчих документів, ...
  • Лісовий, М. І.; Писаренко, Л. М. (2016)
    Навчальний посібник призначений для студентів першого курсу, які вивчають дисципліну «Українська мова (за професійним спрямуванням)». У виданні подано загальні й специфічні функції, основні ознаки класифікації ...
  • Балтремус, В. Є. (Наукові записки ВДПУ, 2015)
    В статті репрезентуються та аналізуються технології соціалізації учнів демократичних шкіл. Насамперед представлена базова інформація щодо особливостей роботи демократичних шкіл, а саме: особливості організації ...
  • Полиця, Т. Д.; Polytsia, T. D. (НДУ ім. Миколи Гоголя, 2013)
    У статті здійснено спробу визначити місце концепту «думка» у концептосфері внутрішнього світу людини; з’ясовано його зв’язок з іншими концептами ментального поля; схарактеризовано поняттєві ознаки концепту.
  • Полиця, Т. Д.; Polytsia, T. D. (Ін-т української мови НАН України, 2015)
    Здійснено спробу описати засоби термінологічної об’єктивації концепту “думка” й систематизувати їх за методом поля. Визначено сфери функціонування термінологічних репрезентантів аналізованого концепту. Схарактеризовано ...

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account