Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Kishchuk, V. V. | en |
dc.contributor.author | Bartsikhovskiy, A. I. | en |
dc.contributor.author | Dmitrenko, I. V. | en |
dc.contributor.author | Bondarchuk, O. D. | en |
dc.contributor.author | Lobko, K. A. | en |
dc.contributor.author | Isnyuk, A. S. | en |
dc.contributor.author | Hrytsun, Ya. P. | en |
dc.contributor.author | Skichko, S. V. | en |
dc.date.accessioned | 2022-02-07T16:29:40Z | |
dc.date.available | 2022-02-07T16:29:40Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Current directions of ENT practical classes and lectures optimization / V. V. Kishchuk, A. I. Bartsikhovskiy, I. V. Dmitrenko [та ін.] // Сучасні аспекти модернізації науки: стан, проблеми, тенденції розвитку: матеріали XVIII Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ; Тарту (Естонія), 07 лютого 2022 р. / за ред. Є.О. Романенка, І.В. Жукової. Київ; Тарту: ГО «ВАДНД», 2022.- С. 439-49. http://perspectives.pp.ua/public/site/conferency/conf-18.pdf | en, uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/5571 | en |
dc.description.abstract | This article describe ways to increase the effectiveness of medical (ENT) training are to optimize the topic questions (the most clinically important issues), which should be discussed during practical classes and clinical lectures. Class A diseases, which are distinguished by the ABC V. Pareto procedure, first of all it is expedient to explain. These include: 1) diseases that are most common at the outpatient family doctor work; 2) pathologies that are especially dangerous or should be under strict epidemiological control; 3) questions that are present in the database of licensing exams KROK-2 and KROK 3; 4) problematic issues that are widely discussed today in international and Ukrainian forums (modern classifications, methods of verification and treatment of ENT diseases). Useful learning technologies are multiple reviewing of specific medical video and special models using, which are created with 3-d printing technologies with materials that are close to real tissues of elasticity and color. In order to develop a competitive higher education, it is necessary to develop the technology of robotic surgery in a 3D environment with augmented or virtual reality. Робота присвячена шляхам підвищення ефективності медичної підготовки з оториноарингології, які полягають у оптимізації тематичних планів (вибору найбільш клінічно важливих питань), які необхідно обговорювати під час практичних занять та клінічних лекцій. Перш за все доцільно обговорювати захворювання класу А, які виділені за процедурою ABC V. Pareto. До них належать: 1) захворювання, які найчастіше зустрічаються на амбулаторній роботі сімейного лікаря; 2) патології, які є особливо небезпечними або повинні перебувати під суворим епідеміологічним контролем; 3) питання, які є в базі даних ліцензійних іспитів КРОК-2 та КРОК 3; 4) проблемні питання, які сьогодні широко обговорюються на міжнародних та українських форумах (сучасні класифікації, методи верифікації та лікування ЛОР-захворювань). Корисними технологіями навчання є багаторазовий перегляд спеціальних медичних відео та використання моделей, створених за технологіями 3-d друку з матеріалів, близькими до реальних тканин за еластичністю та кольором. Для розвитку конкурентоспроможної вищої освіти необхідно розвивати технологію роботизованої хірургії в 3D середовищі з доповненою або віртуальною реальністю. Работа посвящена повышению эффективности медицинской подготовки по оториноарингологии, которая заключается в оптимизации тематических планов (выбора наиболее клинически важных вопросов), которые необходимо обсуждать во время практических занятий и клинических лекций. Прежде всего целесообразно обсуждать заболевания класса А, которые выделены процедурой ABC V.Pareto. К ним относятся: 1) заболевания, наиболее часто встречающиеся на амбулаторной работе семейного врача; 2) патологии, которые особенно опасны или должны находиться под строгим эпидемиологическим контролем; 3) вопросы, имеющиеся в базе данных лицензионных экзаменов КРОК-2 и КРОК 3; 4) проблемные вопросы, которые сегодня обсуждаются на международных и украинских форумах (современные классификации, методы верификации и лечения ЛОР-заболеваний). Полезными технологиями обучения являются многократный просмотр специальных медицинских видео и использование моделей, созданных по технологиям 3-d печати из материалов, близких к реальным тканям по эластичности и цвету. Для развития конкурентоспособного высшего образования необходимо развивать технологию роботизированной хирургии в 3D-среде с дополненной или виртуальной реальностью. | en, uk, ru |
dc.language.iso | en_US | en |
dc.subject | ENT practical classes and lectures optimization | en |
dc.subject | remote studying | en |
dc.subject | Pareto W. law | en |
dc.subject | практичних занять і лекцій оптимізація | uk |
dc.subject | ЛОР | uk, ru |
dc.subject | оториноларингологія | uk |
dc.subject | дистанційна освіта | uk |
dc.subject | методи навчання комбіновані | uk |
dc.subject | Парето В. закон | uk, ru |
dc.subject | практических занятий и лекций оптимизация | ru |
dc.subject | дистанционное образование | ru |
dc.subject | методы обучения комбинированные | ru |
dc.subject | оториноларингология | ru |
dc.title | Current directions of ENT practical classes and lectures optimization | en |
dc.title.alternative | Напрямки оптимізації проведення практичних занять і лекцій з оториноларингології в сучасних умовах з використанням дистанційного навчання | uk |
dc.title.alternative | Направления оптимизации проведения практических занятий и лекций по оториноларингологии в современных условиях с использованием дистанционного обучения | ru |
dc.type | Article | en |