Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Фоміна, Н. С. uk
dc.contributor.author Фомін, О. О. uk
dc.date.accessioned 2021-03-23T10:54:27Z
dc.date.available 2021-03-23T10:54:27Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Фомін Н. С. Роль тестового контролю в оцінюванні знань студентів / H. C. Фоміна, О. О. Фомін // Підготовка медичних кадрів у сучасних умовах реформи системи охорони здоров’я України : тези доп. навч.- метод. конф., 15 лют. 2017 р. - Вінниця, 2017.- С. 194-195. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/5189
dc.description.abstract Стратегічна мета реформи вищої медичної освіти полягає у підвищені конкурентоспроможності української медичної школи на етапі її входження до загальноєвропейського простору. Використання професійно-орієнтованих тестових методик є однією з ланок оцінки рівня знань. Тестові завдання у структурі навчальних дисциплін дозволяють реалізовувати нові аспекти навчання. Тестові завдання спрямовуємо на формування компетентності студентів до аналізу інформації та її аргументованого відбору, стимулювання інтелектуальної діяльності та пізнавальної активності студентів. Тестові завдання сприяють розвитку творчого мислення, необхідного для майбутньої професійної діяльності. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.subject студенти uk_UA
dc.subject тестове опитування uk_UA
dc.title Роль тестового контролю в оцінюванні знань студентів uk_UA
dc.type Article en


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу