Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Остапенко, Е. М. | uk |
dc.date.accessioned | 2021-01-29T06:26:58Z | |
dc.date.available | 2021-01-29T06:26:58Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Остапенко Е. М. Організаційно-педагогічні умови формування інформаційної культури майбутнього лікаря / Е. М. Остапенко // Вісник Черкаського університету. Сер.: Педагогічні науки. – 2015. - № 21 (354). - С. 106–110. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/5070 | |
dc.description.abstract | У статті з’ясовується сутність понять: «засіб», «засоби навчання», «технологія», «інноваційні технології». Розглядаються шляхи використання засобів інноваційних технологій, як компонента запропонованих організаційно-педагогічних умов формування інформаційної культури майбутніх лікарів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.subject | засіб | uk_UA |
dc.subject | технологія | uk_UA |
dc.subject | інноваційна технологія | uk_UA |
dc.subject | інформаційна культура лікаря | uk_UA |
dc.subject | медична інформатика | uk_UA |
dc.subject | організаційно-педагогічні умови | uk_UA |
dc.title | Організаційно-педагогічні умови формування інформаційної культури майбутнього лікаря | uk_UA |
dc.type | Article | en |