dc.contributor.author |
Остапенко, Е. М. |
uk |
dc.date.accessioned |
2021-01-29T06:26:58Z |
|
dc.date.available |
2021-01-29T06:26:58Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.citation |
Остапенко Е. М. Організаційно-педагогічні умови формування інформаційної культури майбутнього лікаря / Е. М. Остапенко // Вісник Черкаського університету. Сер.: Педагогічні науки. – 2015. - № 21 (354). - С. 106–110. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/5070 |
|
dc.description.abstract |
У статті з’ясовується сутність понять: «засіб», «засоби навчання», «технологія», «інноваційні технології». Розглядаються шляхи використання засобів інноваційних технологій, як компонента запропонованих організаційно-педагогічних умов формування інформаційної культури майбутніх лікарів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA_ |
uk_UA |
dc.subject |
засіб |
uk_UA |
dc.subject |
технологія |
uk_UA |
dc.subject |
інноваційна технологія |
uk_UA |
dc.subject |
інформаційна культура лікаря |
uk_UA |
dc.subject |
медична інформатика |
uk_UA |
dc.subject |
організаційно-педагогічні умови |
uk_UA |
dc.title |
Організаційно-педагогічні умови формування інформаційної культури майбутнього лікаря |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |