Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Башинська, О. І. | uk |
dc.contributor.author | Тихолаз, В. О. | uk |
dc.contributor.author | Гумінський, Ю. Й. | uk |
dc.date.accessioned | 2021-01-20T14:02:56Z | |
dc.date.available | 2021-01-20T14:02:56Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Башинська О. І. Переваги тестового контролю знань студентів на кафедрі анатомії людини / О. І. Башинська, В. О. Тихолаз, Ю. Й. Гумінський // Імплементація закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова : тези доп. навч.-метод. конф., 17 лют. 2016 р. – Вінниця, 2016. – С. 10-11. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/5059 | |
dc.description.abstract | У сучасній вищій школі виникає нагальна необхідність розробити процедури управління освітнім процесом. Все частіше виникає питання об'єктивності контролю знань, умінь і навичок студентів. Для розробки уніфікованих процедур оцінювання знань студентів найбільш об’єктивним є тестування. Очевидна мета такого виду контролю усунути суб'єктивні аспекти оцінювання: емоційний та людський фактор. Як метод оцінювання, тести дають можливість застосовувати різні методологічні форми і зміст завдань, надійність і валідність результатів І виміру. Слово "тест" викликає в людей різні уявлення. Найчастіше ми зустрічаємося із спрощеним сприйняттям поняття "тест", як простий вибір однієї відповіді з декількох запропонованих до запитання. Інші вважають тест формою гри чи забави. Загалом, по цьому питанні немає єдності думок. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.subject | тест | uk_UA |
dc.subject | оцінювання | uk_UA |
dc.subject | освітній процес | uk_UA |
dc.title | Переваги тестового контролю знань студентів на кафедрі анатомії людини | uk_UA |
dc.type | Article | en |