Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Башинська, О. І. uk
dc.contributor.author Тихолаз, В. О. uk
dc.contributor.author Гумінський, Ю. Й. uk
dc.date.accessioned 2021-01-20T14:02:56Z
dc.date.available 2021-01-20T14:02:56Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Башинська О. І. Переваги тестового контролю знань студентів на кафедрі анатомії людини / О. І. Башинська, В. О. Тихолаз, Ю. Й. Гумінський // Імплементація закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова : тези доп. навч.-метод. конф., 17 лют. 2016 р. – Вінниця, 2016. – С. 10-11. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/5059
dc.description.abstract У сучасній вищій школі виникає нагальна необхідність розробити процедури управління освітнім процесом. Все частіше виникає питання об'єктивності контролю знань, умінь і навичок студентів. Для розробки уніфікованих процедур оцінювання знань студентів найбільш об’єктивним є тестування. Очевидна мета такого виду контролю усунути суб'єктивні аспекти оцінювання: емоційний та людський фактор. Як метод оцінювання, тести дають можливість застосовувати різні методологічні форми і зміст завдань, надійність і валідність результатів І виміру. Слово "тест" викликає в людей різні уявлення. Найчастіше ми зустрічаємося із спрощеним сприйняттям поняття "тест", як простий вибір однієї відповіді з декількох запропонованих до запитання. Інші вважають тест формою гри чи забави. Загалом, по цьому питанні немає єдності думок. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.subject тест uk_UA
dc.subject оцінювання uk_UA
dc.subject освітній процес uk_UA
dc.title Переваги тестового контролю знань студентів на кафедрі анатомії людини uk_UA
dc.type Article en


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу