dc.contributor.author |
Башинська, О. І. |
uk |
dc.contributor.author |
Тихолаз, В. О. |
uk |
dc.contributor.author |
Гумінський, Ю. Й. |
uk |
dc.date.accessioned |
2021-01-20T14:02:56Z |
|
dc.date.available |
2021-01-20T14:02:56Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.citation |
Башинська О. І. Переваги тестового контролю знань студентів на кафедрі анатомії людини / О. І. Башинська, В. О. Тихолаз, Ю. Й. Гумінський // Імплементація закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова : тези доп. навч.-метод. конф., 17 лют. 2016 р. – Вінниця, 2016. – С. 10-11. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/5059 |
|
dc.description.abstract |
У сучасній вищій школі виникає нагальна необхідність розробити процедури управління освітнім процесом. Все частіше виникає питання об'єктивності контролю знань, умінь і навичок студентів. Для розробки уніфікованих процедур оцінювання знань студентів найбільш об’єктивним є тестування. Очевидна мета такого виду контролю усунути суб'єктивні аспекти оцінювання: емоційний та людський фактор. Як метод оцінювання, тести дають можливість застосовувати різні методологічні форми і зміст завдань, надійність і валідність результатів І виміру. Слово "тест" викликає в людей різні уявлення. Найчастіше ми зустрічаємося із спрощеним сприйняттям поняття "тест", як простий вибір однієї відповіді з декількох запропонованих до запитання. Інші вважають тест формою гри чи забави. Загалом, по цьому питанні немає єдності думок. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA_ |
uk_UA |
dc.subject |
тест |
uk_UA |
dc.subject |
оцінювання |
uk_UA |
dc.subject |
освітній процес |
uk_UA |
dc.title |
Переваги тестового контролю знань студентів на кафедрі анатомії людини |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |