Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Lozynska, L. F. en
dc.contributor.author Tsihotska, O. A. en
dc.contributor.author Лозинська, Л. Ф. uk
dc.contributor.author Ціхоцька, О. А. uk
dc.date.accessioned 2017-03-06T07:46:19Z
dc.date.available 2017-03-06T07:46:19Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Lozynska L. F. Tolerance in the context of axiological self-determination of medical students / L. F. Lozynska, O. A. Tsihotska // Massachusetts Review of Science and Technologies. – 2016. – Vol. 7, № 1 (13). – P. 449-457. en
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/470
dc.description.abstract The article is devoted to the problem of upbringing of tolerance among medical students. The pedagogical conditions of the upbringing of tolerance were theoretically predicted and tested experimentally. The system of methods and organizational forms of the tolerance upbringing in future doctors was developed and experimentally tested. en
dc.language.iso en en
dc.relation.ispartof Massachusetts Review of Science and Technologies. Vol. 7, № 1 (13) : 449-457 en
dc.subject upbringing en
dc.subject future doctors en
dc.subject pedagogical conditions en
dc.subject students of higher medical educational institutions en
dc.subject methods and forms of educational work en
dc.title Tolerance in the context of axiological self-determination of medical students en
dc.title.alternative Толерантність у контексті ціннісного самовизначення студентів-медиків uk
dc.type Article en


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу