dc.description.abstract |
У статті охарактеризовано результати експериментальної перевірки концепції, технології та педагогічних умов формування професійно-етичної компетентності майбутніх лікарів. Автор висвітлює послідовність педагогічних впливів, заходів, практик та засобів, що дозволили досягти мети – сформувати необхідний рівень професійно-етичної компетентності майбутніх лікарів в освітньому процесі. Йдеться про реалізацію, насамперед технології формування професійно-етичної компетентності майбутніх лікарів, яка побудована з урахуванням концептуальних положень методологічного і теоретичного концептів. Технологія передбачає поетапний, систематичний вплив на всі компоненти педагогічного процесу (цільовий, змістовий, діяльнісний, результативний та ресурсний) та враховує особливості професійної підготовки студентів у медичних закладах вищої освіти, стадії послідовних змін у мисленні студентів під час навчання, специфіку розвитку студентів і становлення як майбутніх лікарів на різних курсах навчання. |
uk_UA |