Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дудікова, Л. uk
dc.contributor.author Погорілий, В. uk
dc.contributor.author Якименко, О. uk
dc.contributor.author Пойда, С. uk
dc.contributor.author Коваль, Б. uk
dc.date.accessioned 2020-06-24T06:35:32Z
dc.date.available 2020-06-24T06:35:32Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Improvement of learning outcomes in educational process of interns-pharmacists using distance learning elements / L. Dudikova, V. Pogorilyi, O. Yakymenko [et al.] // Information technologies and learning tools. - 2020. - Vol. 76, № 2. - P. 236-249. en
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/4575
dc.description.abstract У статті розглянуто питання організації освітнього процесу інтернів-провізорів з використанням елементів дистанційного навчання у Вінницькому національному медичному університеті ім. М. І. Пирогова. Проведено аналіз стану освіти на різних етапів забезпечення навчального процесу. Акцентується увага на тому, що взаємодія між усіма учасниками освітнього процесу з використанням елементів дистанційної освіти має велике значення. Автори описують технічні та технологічні особливості організації освітнього процесу, формування кадрового складу, підготовки науково-методичних та дидактичних матеріалів, організації спілкування на дистанційному етапі. Досліджено шляхи підвищення результативності освітнього процесу, серед яких: організація освітнього процесу у вигляді трьох етапів (організаційно-настановному, дистанційному, контрольно-заліковому) із дотриманням чітко встановленого графіка навчання; формування індивідуальної навчальної траєкторії інтерна із постійним моніторингом навчальних досягнень; організація ознайомлення інтернів з особливостями використання інструментів платформи дистанційної освіти на першому (очному) етапі навчання; актуалізація змісту матеріалів для самостійного вивчення, практичних робіт та тестів у відповідності до змін у законодавстві та нормативних документах; наближення тематики тестів за окремими модулями до тематики тестів комплексного екзамену «Elex»; зміна часу проведення синхронних видів освітніх заходів (чати-семінари, вебінари, консультації) на більш зручний. Доведено, що дистанційне навчання має істотні переваги порівняно з іншими формами навчання, оскільки кожний інтерн має можливість навчатися за індивідуальним темпом, обираючи зручний для себе час та місце для роботи. Проведено аналіз результатів роботи інтернів за окремими модулями та видами навчальної діяльності з урахуванням змін освітнього процесу. Представлені в статті результати різноманітних форм педагогічного контролю дозволяють прослідкувати кореляцію як за окремими навчальними дисциплінами, так і по групах інтернів загалом. uk_UA
dc.language.iso en en
dc.subject дистанційне навчання uk_UA
dc.subject інтерни-провізори uk_UA
dc.subject платформа дистанційного навчання E-Front uk_UA
dc.title Improvement of learning outcomes in educational process of interns-pharmacists using distance learning elements en
dc.type Article en


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу