Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Акімова, О. | uk |
dc.contributor.author | Дудікова, Л. | uk |
dc.contributor.author | Коломієць, А. | uk |
dc.contributor.author | Остраус, Ю. | uk |
dc.date.accessioned | 2020-06-24T06:15:01Z | |
dc.date.available | 2020-06-24T06:15:01Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Формуваня когнітивної складової професійно-комунікативної культури майбутніх сімейних лікарів засобами інформаційно-освітнього блогу / Дудікова Л. В., Акімова О. В., Коломієць А. М., Остраус Ю. М. // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2020. - Т. 75, № 1. - С. 90-107. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/4574 | |
dc.description.abstract | У статті підкреслено актуальність проблеми формування професійно-комунікативної культури майбутніх сімейних лікарів у процесі їх підготовки у вищих медичних навчальних закладах, обґрунтовано необхідність застосування блог-технології з метою забезпечення її когнітивної складової. Висвітлено практичні аспекти створення інформаційно-освітнього блогу викладача, що має на меті вдосконалення професійно-комунікативної культури студентів-медиків. Визначено етапи розробки блогу, його цілі та функції, розроблено структуру. Окреслено можливості системи керування контентом WordPress, яку було обрано в якості платформи блогу. Висвітлено властивості «кліпового мислення» сучасної молоді, що сформувалося в умовах новітнього інформаційного середовища завдяки масовому поширенню мобільних телефонів та Інтернету. Відповідно до окреслених психологічних особливостей визначено вимоги до змістової складової матеріалу блогу та формату її викладення, а саме: подання інформації у вигляді кліпів; застосування яскравих наочних презентацій зі зрозумілими та образними формулюваннями; використання образів, що можуть мати вигляд слайдів чи анімаційних відео. Виділено критерії відбору текстових та відеоматеріалів для блогу. Висвітлено мету кожного з розділів блогу, принципи відбору й розробки матеріалів блогу, коротко окреслено його зміст. Розглянуто особливості та переваги інтерактивних онлайн вправ, створених у середовищі LearningApps.org. Підкреслено доцільність застосування онлайн вправ з метою збільшення лексичного запасу англійської медичної термінології. Запропоновано завдання для роботи студентів з блогом на заняттях з іноземної мови, організованих за принципами сучасного освітнього тренду BYOD. Практичним результатом проведеного дослідження є створений нами інформаційно-освітній блог викладача «Doctor-Patient Communication». | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.subject | професійно-комунікативна культура | uk_UA |
dc.subject | когнітивна складова | uk_UA |
dc.subject | Інтернеттехнології | uk_UA |
dc.subject | блог-технологія | uk_UA |
dc.title | Формуваня когнітивної складової професійно-комунікативної культури майбутніх сімейних лікарів засобами інформаційно-освітнього блогу | uk_UA |
dc.type | Article | en |