Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Сергета, І. В. | uk |
dc.contributor.author | Браткова, О. Ю. | uk |
dc.contributor.author | Краснова, Л. І. | uk |
dc.contributor.author | Мостова, О. П. | uk |
dc.contributor.author | Панчук, О. Ю. | uk |
dc.date.accessioned | 2020-02-28T11:54:15Z | |
dc.date.available | 2020-02-28T11:54:15Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Особливості викладання навчальної дисципліни «Гігієна та екологія з гігієною дитячого та підліткового віку» у структурі навчальних предметів профілактичної медицини / Сергета І. В., Браткова О. Ю., Краснова Л. І. [та ін.] // Тези доп. навч.-метод. конф. "Актуальні питання якісної підготовки медичних працівників в умовах глобального конкурентного середовища". - Вінниця, 2020. - С.190. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/4455 | |
dc.description.abstract | Ще одним важливим чинником потрібно вважати оволодіння студентами інтегральних (уміння вирішувати як цілком типові, так і суттєво більш складні завдання у професійній діяльності в сфері охорони здоров’я або в процесі навчання), загальних (здатність застосовувати знання в практичних ситуаціях, запровадження здорового способу життя і формування адаптаційних можливостей, які дозволяють пристосовуватися до впливу численних несприятливих чинників довкілля і соціальних умов життя) та спеціальних (здатність до оцінювання впливу навколишнього середовища, соціальних і біологічних детермінант на стан здоров’я людини, а також до планування та проведення санітарно-гігієнічних і профілактичних заходів) компетентностей. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.subject | навчальна дисципліна | uk_UA |
dc.subject | гігієна | uk_UA |
dc.subject | профілактична медицина | uk_UA |
dc.subject | екологія | uk |
dc.title | Особливості викладання навчальної дисципліни «Гігієна та екологія з гігієною дитячого та підліткового віку» у структурі навчальних предметів профілактичної медицини | uk_UA |
dc.type | Thesis | en |