dc.contributor.author |
Сергета, І. В. |
uk |
dc.contributor.author |
Браткова, О. Ю. |
uk |
dc.contributor.author |
Краснова, Л. І. |
uk |
dc.contributor.author |
Мостова, О. П. |
uk |
dc.contributor.author |
Панчук, О. Ю. |
uk |
dc.date.accessioned |
2020-02-28T11:54:15Z |
|
dc.date.available |
2020-02-28T11:54:15Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Особливості викладання навчальної дисципліни «Гігієна та екологія з гігієною дитячого та підліткового віку» у структурі навчальних предметів профілактичної медицини / Сергета І. В., Браткова О. Ю., Краснова Л. І. [та ін.] // Тези доп. навч.-метод. конф. "Актуальні питання якісної підготовки медичних працівників в умовах глобального конкурентного середовища". - Вінниця, 2020. - С.190. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/4455 |
|
dc.description.abstract |
Ще одним важливим чинником потрібно вважати оволодіння студентами інтегральних (уміння вирішувати як цілком типові, так і суттєво більш складні завдання у професійній діяльності в сфері охорони здоров’я або в процесі навчання), загальних (здатність застосовувати знання в практичних ситуаціях, запровадження здорового способу життя і формування адаптаційних можливостей, які дозволяють пристосовуватися до впливу численних несприятливих чинників довкілля і соціальних умов життя) та спеціальних (здатність до оцінювання впливу навколишнього середовища, соціальних і біологічних детермінант на стан здоров’я людини, а також до планування та проведення санітарно-гігієнічних і профілактичних заходів) компетентностей. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA_ |
uk_UA |
dc.subject |
навчальна дисципліна |
uk_UA |
dc.subject |
гігієна |
uk_UA |
dc.subject |
профілактична медицина |
uk_UA |
dc.subject |
екологія |
uk |
dc.title |
Особливості викладання навчальної дисципліни «Гігієна та екологія з гігієною дитячого та підліткового віку» у структурі навчальних предметів профілактичної медицини |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
en |