Репозиторий Винницкого национального медицинского университета имени Н. И. Пирогова

Актуальні проблеми діагностики, профілактики та корекції донозологічних зрушень у стані психічного здоров’я учнів шкільного віку і студентів

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Сергета, І. В.
dc.contributor.author Браткова, О. Ю.
dc.contributor.author Мостова, О. П.
dc.contributor.author Панчук, О. Ю.
dc.contributor.author Стоян, Н. В.
dc.contributor.author Дунець, І. Л.
dc.date.accessioned 2020-02-11T10:03:42Z
dc.date.available 2020-02-11T10:03:42Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Актуальні проблеми діагностики, профілактики та корекції донозологічних зрушень у стані психічного здоров’я учнів шкільного віку і студентів / Сергета І. В., Браткова О. Ю., Мостова О. П. та ін. // Український вісник психоневрології.-2012.-Т. 20, В. 3 (72).- C. 221-222. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/4343
dc.description.abstract Рання діагностика, адекватна профілактика та своєчасна корекція донозологічних станів в теперішній час є одним з найбільш ефективних способів збереження і зміцнення психічного здоров’я дітей, підлітків і молоді. У цьому контексті слід відзначити, що донозологічні зрушення у стані психічного здоров’я як проміжні між нормою і патологією стани необхідно розглядати, виходячи з трьох провідних позицій: перша визначає донозологічні зрушення у стані психічного здоров’я або як певні стани здоров’я, що не відповідають критеріям середньостатистичної норми, або як певні субпорогові психічні та поведінкові розлади, що можуть бути виділені як самостійний варіант патологічних проявів (окремі прояви розумової відсталості, синдром дефіциту уваги з гіперреактивністю тощо), друга — характеризує донозологічні зрушення у стані психічного здоров’я як порушення перебігу процесів адаптації (різноманітні порушення перебігу процесів психічної, психофізіологічної і соціально-психологічної адаптації тощо), третя — визначає донозологічні зрушення у стані психічного здоров’я як стан передзахворювання (ранні дисфункціональні прояви психопатологічного (невротичні реакції тощо), неврологічного (розлади мовлення, цефалгічний синдром тощо) та соматовегетативного (астено-вегетативні прояви тощо) характеру. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher Український вісник психоневрології uk_UA
dc.subject діагностика uk_UA
dc.subject профілактика та корекція uk_UA
dc.subject донозологічні зрушення uk_UA
dc.subject психічне здоров’я uk_UA
dc.subject шкільний вік uk_UA
dc.subject студенти uk_UA
dc.title Актуальні проблеми діагностики, профілактики та корекції донозологічних зрушень у стані психічного здоров’я учнів шкільного віку і студентів uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию