Репозиторій Вінницького національного медичного університету імені М. І. Пирогова

Критерії визначення адаптаційного потенціалу студентів вищих медичних закладів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Йолтухівський, М.В.
dc.contributor.author Лойко, Л.С.
dc.contributor.author Тисевич, Т. В.
dc.date.accessioned 2020-01-31T10:28:35Z
dc.date.available 2020-01-31T10:28:35Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Критерії визначення адаптаційного потенціалу студентів вищих медичних закладів / Йолтухівський М.В., Лойко Л.С., Тисевич, Т. В. // Медична освіта.-2017.- Т. 24, №4.- С.39-43. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/4310
dc.description.abstract У статті актуалізується значення адаптаційного потенціалу студентів вищих медичних закладів у процесі їх фахової підготовки. Визначаються критерії адаптаційного потенціалу студентів, відповідно до вікових особливостей. Встановлено, що основні механізми формування адаптаційного потенціалу на рівні організму це: 1) біохімічні - проявляються у внутрішньоклітинних процесах, як, наприклад, зміна роботи ферментів або зміна їх кількості; 2) фізіологічні - наприклад, посилення потовиділення при підвищенні температури; 3) морфофункціональні - особливості будови і функцій організму, пов’язані зі способом життя; 4) поведінкові - наприклад, створення комфортних умов проживання і т.д.; 5) онтогенетичні - прискорення або уповільнення індивідуального розвитку, що сприяють виживанню при зміні умов. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher Медична освіта uk_UA
dc.subject адаптація uk_UA
dc.subject адаптаційний потенціал uk_UA
dc.subject фізіологічні особливості юнацького віку. uk_UA
dc.title Критерії визначення адаптаційного потенціалу студентів вищих медичних закладів uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу