Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Мороз, В. М. | uk |
dc.contributor.author | Гумінський, Ю. Й. | uk |
dc.contributor.author | Фоміна, Л. В. | uk |
dc.contributor.author | Полеся, Т. Л. | uk |
dc.date.accessioned | 2020-01-16T15:43:40Z | |
dc.date.available | 2020-01-16T15:43:40Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Рішення проблемних питань при впровадженні основних положень ЄКТС у ВНМУ ім. М. І. Пирогова / В. М. Мороз, Ю. Й. Гумінський, Л. В. Фоміна, Т. Л. Полеся // Медична освіта. - 2013. - № 2. - С. 40-43. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/4268 | |
dc.description.abstract | У зв’язку з європейською інтеграцією України та підписанням Болонської конвенції з 2005 року у вищих навчальних закладах запроваджена кредитно-модульна система навчання. З 2009 року для вищих навчальних закладів є обов’язковим запровадження основних положень європейської кредитно-трансферної системи (ЄКТС) та її ключових документів. Аналіз недоліків та переваг навчання при кредитно-модульній системі виявив протиріччя між основними вимогами ЄКТС та їх реалізацією.У зв’язку з коадаптацією національної системи освіти до вимог європейських стандартів у ВНМУ ім. М. І. Пирогова запропоновані зміни підходів щодо організації навчального процесу у світлі кредитно-модульної системи. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.subject | ЄКТС | uk_UA |
dc.subject | медична освіта | uk_UA |
dc.subject | ВНМУ ім. М. І. Пирогова | uk_UA |
dc.subject | навчальний процес | uk_UA |
dc.title | Рішення проблемних питань при впровадженні основних положень ЄКТС у ВНМУ ім. М. І. Пирогова | uk_UA |
dc.title.alternative | Solution of the problem questions at introduction of the fundamental principles of ECTS in vinnytsia national medical university by M. I. Pyrohov | en |
dc.type | Article | en |