dc.contributor.author |
Мороз, В. М. |
uk |
dc.contributor.author |
Гумінський, Ю. Й. |
uk |
dc.contributor.author |
Фоміна, Л. В. |
uk |
dc.contributor.author |
Полеся, Т. Л. |
uk |
dc.date.accessioned |
2020-01-16T15:43:40Z |
|
dc.date.available |
2020-01-16T15:43:40Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.citation |
Рішення проблемних питань при впровадженні основних положень ЄКТС у ВНМУ ім. М. І. Пирогова / В. М. Мороз, Ю. Й. Гумінський, Л. В. Фоміна, Т. Л. Полеся // Медична освіта. - 2013. - № 2. - С. 40-43. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/4268 |
|
dc.description.abstract |
У зв’язку з європейською інтеграцією України та підписанням Болонської конвенції з 2005 року у вищих навчальних закладах запроваджена кредитно-модульна система навчання. З 2009 року для вищих навчальних закладів є обов’язковим запровадження основних положень європейської кредитно-трансферної системи (ЄКТС) та її ключових документів. Аналіз недоліків та переваг навчання при кредитно-модульній системі виявив протиріччя між основними вимогами ЄКТС та їх реалізацією.У зв’язку з коадаптацією національної системи освіти до вимог європейських стандартів у ВНМУ ім. М. І. Пирогова запропоновані зміни підходів щодо організації навчального процесу у світлі кредитно-модульної системи. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA_ |
uk_UA |
dc.subject |
ЄКТС |
uk_UA |
dc.subject |
медична освіта |
uk_UA |
dc.subject |
ВНМУ ім. М. І. Пирогова |
uk_UA |
dc.subject |
навчальний процес |
uk_UA |
dc.title |
Рішення проблемних питань при впровадженні основних положень ЄКТС у ВНМУ ім. М. І. Пирогова |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Solution of the problem questions at introduction of the fundamental principles of ECTS in vinnytsia national medical university by M. I. Pyrohov |
en |
dc.type |
Article |
en |