Репозиторій Вінницького національного медичного університету імені М. І. Пирогова

Особливості процесів розвитку провідних психофізіологічних функцій організму студентів на різних етапах навчання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сергета, І. В. uk
dc.contributor.author Панчук, О. Ю. uk
dc.contributor.author Тимощук, О. В. uk
dc.date.accessioned 2020-01-13T13:09:58Z
dc.date.available 2020-01-13T13:09:58Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Сергета І. В. Особливості процесів розвитку провідних психофізіологічних функцій організму студентів на різних етапах навчання / І. В. Сергета, О. Ю. Панчук, О. В. Тимощук // Матеріали наук.-практ. конф. «Довкілля і здоров’я», Тернопіль, 26–27 квіт. 2018 р. - Тернопіль, 2018. - С. 99-100. uk
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/4256
dc.description.abstract В ході проведених досліджень визначені особливості процесів формування показників функціонального стану вищої нервової діяльності, уваги, зорової сенсорної системи, а також критеріальних характеристик якості життя студентів в динаміці навчального процесу у вищому навчальному закладі. uk
dc.language.iso uk_UA_ uk
dc.subject психофізіологічні функції uk
dc.subject студенти uk
dc.subject різні етапи навчання uk
dc.title Особливості процесів розвитку провідних психофізіологічних функцій організму студентів на різних етапах навчання uk
dc.type Thesis en


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу