dc.contributor.author |
Вуж, Т. Є. |
uk |
dc.contributor.author |
Марчук, І. А. |
uk |
dc.contributor.author |
Коваль, Б. Ф. |
uk |
dc.contributor.author |
Vuzh, T. Ye. |
en |
dc.contributor.author |
Marchuk, I. A. |
en |
dc.contributor.author |
Koval, B. F. |
en |
dc.date.accessioned |
2019-06-05T09:03:28Z |
|
dc.date.available |
2019-06-05T09:03:28Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier.citation |
Вуж Т. Є. Застосування тестового контролю рівня знань студентів у рамках кредитно-модульної системи Болонського процесу / Т. Є. Вуж, І. А. Марчук, Б. Ф. Коваль // Матеріали всеукр. навч.-наук. конф., присвяч. 55-річчю Тернопіл. держ. мед. ун-ту ім. І. Я. Горбачевського «Впровадження нових технологій за кредитно-модульної системи організації навчального процесу у ВМ(Ф)НЗ III-IV рівнів акредитації», 26-27 квіт. 2012 р., Тернопіль. – Тернопіль : Укрмедкнига, 2012. – С. 104-105. |
uk |
dc.identifier.uri |
https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/3690 |
|
dc.description.abstract |
У роботі описано застосування тестового контролю рівня знань студентів у рамках кредитно-модульної системи. Розглянуто основні аспекти такої форми оцінювання знань. Наведено як позитивні, так і негативні сторони даної системи контролю знань. Запропоновано використання комбінованого методу оцінювання знань студентів медичних закладів освіти - чергування тестів та спілкування викладача зі студентом. |
uk |
dc.language.iso |
uk_UA_ |
uk |
dc.publisher |
Тернопіль : Укрмедкнига |
uk |
dc.subject |
Болонська система |
uk |
dc.subject |
кредитно-модульна система |
uk |
dc.subject |
тестовий контроль |
uk |
dc.subject |
навчальний процес |
uk |
dc.subject |
ВНМУ ім. М. І. Пирогова |
uk |
dc.title |
Застосування тестового контролю рівня знань студентів у рамках кредитно-модульної системи Болонського процесу |
uk |
dc.title.alternative |
Use of test students’ knowledge within credit-modular system of Bologna process |
en |
dc.type |
Thesis |
en |