Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Мазайкіна, І. О. | uk |
dc.date.accessioned | 2018-12-14T12:37:42Z | |
dc.date.available | 2018-12-14T12:37:42Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Мазайкіна І. О. Формування готовності вчителів іноземної мови до застосування особистісно орієнтованих технологій. / І. О. Мазайкіна // Професійна підготовка фахівця в контексті потреб сучасного ринку праці: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. 28 лют. 2017 р., Вінниця. – Вінниця : Вінниц. нац. аграр. ун-т, 2017. – С. 255-257. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/3277 | |
dc.description.abstract | Ефективність особистісно орієнтованих технологій у підготовці майбутніх учителів відзначаємо як соціально значущий гуманістичний потенціал. Адже, як стверджують дослідники в галузі психології, кожна вища психічна функція в процесі розвитку з'являється двічі: спочатку як функція колективної поведінки, а згодом як спосіб індивідуальної поведінки, внутрішній процес діяльності. | uk |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk |
dc.subject | методологічні принципи | uk |
dc.subject | майбутні вчителі | uk |
dc.subject | особистісно орієнтований підхід | uk |
dc.subject | гуманістичний потенціал | uk |
dc.type | Thesis | en |
dcterms.title | Формування готовності вчителів іноземної мови до застосування особистісно орієнтованих технологій | uk |