Repository of National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsia

Особистісно орієнтовані технології викладання іноземних мов

Show simple item record

dc.contributor.author Мазайкіна І. О. uk
dc.date.accessioned 2018-11-29T11:42:01Z
dc.date.available 2018-11-29T11:42:01Z
dc.identifier.citation Мазайкіна І. О. Особистісно орієнтовані технології викладання іноземних мов / І. О. Мазайкіна // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. – 2016. – Вип. 45. – С. 258–263. uk
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/3250
dc.description.abstract У статті з’ясовано мету, сутність і основні характеристики особистісно-орієнтованого навчання на сучасному етапі розвитку суспільства. Показано, що суспільно-політичні, економічні та соціальні перетворення, що відбулися в Україні за останнє десятиліття, змінили ціннісні орієнтації в системі освіти. Основною метою особистісноорієнтованої освіти є підтримка людини, розвиток у неї механізмів самореалізації, саморозвитку, саморегуляції, самоосвіти, самовиховання. У статті визначено можливості використання особистісно-орієнтованих педагогічних технологій у навчанні іноземних мов. Описано специфіку використання в навчанні іноземних мов таких особистісно-орієнтованих педагогічних технологій як: навчальний діалог, дискусія, рольова гра, лінгвокультурологічний коментар, метод проектів, метод «мозкового штурму», портфоліо, мультимедійний проект та ін. Акцентовано увагу на тому, що, окрім розвитку загальномовних, інтелектуальних, пізнавальних здібностей, емоцій і почуттів, потрібно розвивати в учнів ціннісні орієнтації, толерантність, самостійність, соціальну активність, уміння приймати незалежні рішення, здатність до самоосвіти, самотворення та самореалізації в полікультурному середовищі. Показано, що інноваційні педагогічні технології допомагають реалізувати особистісно-орієнтований підхід у навчанні, забезпечують індивідуалізацію та диференціацію навчання з урахуванням здібностей учнів чи студентів, їх рівня навченості, схильностей тощо. uk
dc.language.iso uk_UA_ uk
dc.subject іноземні мови uk
dc.subject методика навчання мов uk
dc.subject особистість uk
dc.subject розвиток особистості uk
dc.title Особистісно орієнтовані технології викладання іноземних мов uk
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics