Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Мороз, В. М. | uk |
dc.contributor.author | Гумінський, Ю. Й. | uk |
dc.contributor.author | Фоміна, Л. В. | uk |
dc.contributor.author | Полеся, Т. Л. | uk |
dc.contributor.author | Тихолаз, В. О. | uk |
dc.date.accessioned | 2018-10-08T08:21:47Z | |
dc.date.available | 2018-10-08T08:21:47Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Моніторинг якості освіти при впровадженні кредитно-модульної системи у ВНМУ імені М. І. Пирогова / В. М. Мороз, Ю. Й. Гумінський, Л. В. Фоміна [та ін.] // Медична освіта. - 2014. - № 3 (дод.). - С. 138-139. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/3077 | |
dc.description.abstract | Входження України до загального європейського освітнього простору потребує постійної модернізації та вдосконалення методів навчання всіх структурних ланок вищої освіти. Реформи, які запроваджені, супроводжуються розробкою та впровадженням єдиних критеріїв і стандартів вищої освіти з уніфікованими вимогами. З 2005-2006 навчального року згідно з наказами МОН та МОЗ України було впроваджено кредитно-модульну систему навчання (КМС), основою якої є модульне викладання дисциплін, надання кредитів дисциплінам та зарахування їх успішним студентам, рейтингова система оцінювання знань студентів за шкалою EСТS та конвертація оцінки в традиційну систему за чотирибальною шкалою. Разом з цим згідно з наказом МОН України № 943 від 16.10. 2009 року у всіх вищих навчальних закладах України запроваджено європейську кредитно-трансферну систему (ЄКТС), метою якої є запровадження стандартів, рекомендацій та основних інструментів мобільності для студентів і викладачів, базовими ключовими документами яких є наявність Каталога курсів, Аплікаційної форми студента, Угоди про навчання, Угоди про практичну підготовку та зобов язання про якість, Академічної довідки, Додатка до диплома європейського зразка. Основна частина. Контроль якості навчання º найважливішою складовою формування ºдиних критері¿ в та стандартів навчання. Для оптимізації та покращення якості навчання з студентів у ВНМУ ім. МІ Пирогова були змінені підходи щодо оцінювання результатів навчання шляхом введення уніфіковано … | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.subject | модернізація | uk |
dc.subject | реформа | uk |
dc.subject | освіта вища | uk |
dc.title | Моніторинг якості освіти при впровадженні кредитно-модульної системи у ВНМУ імені М. І. Пирогова | uk_UA |
dc.type | Article | en |