Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Мороз, В. М. | uk |
dc.contributor.author | Полеся, Т. Л. | uk |
dc.contributor.author | Гумінський, Ю. Й. | uk |
dc.contributor.author | Фоміна, Л. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2018-06-06T09:09:19Z | |
dc.date.available | 2018-06-06T09:09:19Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Результати впровадження нових технологій навчання за кредитно-модульною системою у Вінницькому національному медичному університеті / В. М. Мороз, Т. Л. Полеся, Ю. Й. Гумінський, Л. В. Фоміна // Медична освіта. - 2011. - № 2. - C. 82-83. | uk_UA |
dc.identifier.other | 57.0015:538.567:371.24 (0755) | |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/2641 | |
dc.description.abstract | Через реформування вищої освіти України у вищих навчальних медичних закладах з 2005 року впроваджується кредитно-модульна система навчання. Впродовж реалізації основних положень кредитно-модульної системи були виявлені переваги та недоліки. У зв’язку з оптимізацією якості вищої медичної освіти створені нові напрямки реалізації основних положень кредитно-модульної системи навчання з врахуванням національних особливостей. Проведений порівняльний аналіз поточної успішності та результатів складання ліцензійного інтегрованого іспиту Крок 1 у студентів, що навчались за традиційною та новою кредитно-модульною системами, не виявив суттєвих відмінностей між різними системами викладання, а за результатами складання ліцензійних іспитів студенти показали кращі результати при кредитно-модульній системі навчання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.title | Результати впровадження нових технологій навчання за кредитно-модульною системою у Вінницькому національному медичному університеті. | uk_UA |
dc.title.alternative | Results of introduction of new technologies of education by the credit-modular system in vinnytsia national medical university | en |
dc.type | Article | en |