Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Істошин, В. М. | |
dc.contributor.author | Білошицька, А. В. | |
dc.date.accessioned | 2018-06-04T12:10:28Z | |
dc.date.available | 2018-06-04T12:10:28Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Істошин В.М З досвіду міждисциплінарної інтеграції в роботі студентського наукового гуртка /В.М. Істошин, А.В. Білошицька // Матеріали VIII Науково-практичної конференції «Формування сучасної концепції викладання природничих дисциплін у медичних освітніх закладах», присвяченої 210-й річниці ХНМУ та 60-й річниці кафедри медичної та біоорганічної хімії 26–27 травня 2015 р. , Харків, 2015- с.32-33. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/2620 | |
dc.description.abstract | Одержана на практичних заняттях інформація, під час самостійної науково-дослідницької роботи потребує розв'язання цілого комплексу психолого-педагогічних, організаційних, навчально-методичних, технічних та інших проблем. Це привчає молодих науковців до роботи в команді, робить вищу медичну освіту неперервною, досконалою та прогресивною Біохімічні дослідження дозволяють швидко отримати дані, на підставі яких можна підтвердити або спростувати діагноз, проводити моніторінг лікування та робити прогнози щодо одужання. Вони дають можливість це зробити набагато швидше, ніж дані гістологічних досліджень. Але високопрофесійний лікар повинен знатися і на біохімічних дослідженнях, і на гістологічних. У нашій роботі саме біохімічним дослідженням патологічних станів приділялася особлива увага, оскільки за їх результатами ми стверджували, що нам вдалося створити адекватні моделі патологічних станів у тварин. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Харків | uk_UA |
dc.subject | біохімічні дослідження | uk_UA |
dc.subject | студентський гурток | uk_UA |
dc.subject | моделювання патологічних станів | uk_UA |
dc.title | З досвіду міждисциплінарної інтеграції в роботі студентського наукового гуртка | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |