Repository of National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsia

Методика комплексної оцінки рівня вираження навчального стресу у студентів протягом навчального року та в передекзаменаційний та екзаменаційний періоди

Show simple item record

dc.contributor.author Мороз, В. М. uk
dc.contributor.author Макаров, С. Ю. uk
dc.date.accessioned 2018-05-17T17:07:14Z
dc.date.available 2018-05-17T17:07:14Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Мороз В. М. Методика комплексної оцінки рівня вираження навчального стресу у студентів протягом навчального року та в передекзаменаційний та екзаменаційний періоди / В. М. Мороз, С. Ю. Макаров // Biomedical and biosocial anthropology. - 2017. - № 29. - С. 182-189. uk
dc.identifier.issn 1816-031Х
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/2516
dc.description.abstract В ході досліджень розроблена і науково-обгрунтована методика комплексної оцінки рівня вираження навчальноо стресу у студентів протягом навчального року та в передекзаменаційний і екзаменаційний періоди, провідними етапами застосування якої є визначення ступеня вираження психофізіологічних функцій і особливостей особистості, що надавали інформацію про ступінь вираження стресових реакцій організму у дівчат та юнаків, які навчаються у вищому медичному навчальному закладі. Отримані результати переведено у стандартизовані бали відповідно до даних спеціальних шкал оцінки рівня вираження психофізіологічних функцій і особливостей особистості, властивих для осіб юнацького віку. Розраховано величини показників рівня вираження навчального стресу у студентів як впродовж навчального року (перманентний (постійний) навчальний стрес) так і в передекзаменаційний і екзаменаційний періоди ( ситуативний (терміновий) навчальний стрес), що визначають ступінь поширення явищ порушення психофізіологічної адаптації їх організму до умов навчальної діяльності. Надано комплексну оцінку одержаних значень рівня вираження навчального стресу на основі застосування встановлених кількісних критеріїв їх якісної оцінки, визначення провідних закономірностей процесів перебігу психофізіологічної адаптації, обгрунтування індивідуалізованих засобів психофізіологічної корекції наявних відхилень від процесів адекватного професійного становлення майбутніх фахівців медичної галузі. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Biomedical and biosocial anthropology en
dc.subject студенти uk
dc.subject навчальний процес uk
dc.subject навчальний рік uk
dc.subject передекзаменаційний і екзаменаційний періоди uk
dc.subject методика комплексної оцінки uk
dc.title Методика комплексної оцінки рівня вираження навчального стресу у студентів протягом навчального року та в передекзаменаційний та екзаменаційний періоди uk
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics