Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Мороз, В. М. | uk |
dc.contributor.author | Макаров, С. Ю. | uk |
dc.contributor.author | Moroz, V. M. | en |
dc.contributor.author | Makarov, S. Yu. | en |
dc.date.accessioned | 2018-04-18T06:29:53Z | |
dc.date.available | 2018-04-18T06:29:53Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Мороз В. М. Механізми психологічного захисту сучасних студентів та їх зміни напередодні екзаменаційних випробувань: психофізіологічні аспекти / В. М. Мороз, С. Ю. Макаров // Biomedical and biosocial anthropology. - 2017. - № 28. - С. 6-10. | uk |
dc.identifier.issn | 816-031X | |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/2288 | |
dc.description | During the study which was performed using the procedures of descriptive statistics of multivariate statistical analysis the psychophysiological changes of leading performance characteristics of psychological defense mechanisms of modern students for 1 month before exam tests and immediately prior to the exam tests were evaluated. There was established sufficiently stable character of investigated parameters, though there were some trends in the growth of such indicators of psychological defense mechanisms as replacement, negation, compensation, hypercompensation and rationalization - for girls, psychological defense mechanisms such as substitution, negation, compensation and hypercompensation - for youths. However the most significant negative in content statistically significant data registered in determining the indicators for psychological defense mechanisms such as projection (p(t)<0,001) for girl and the displacement (p(t)<0,05) for youths, that is precisely the mechanisms, which, unlike the mechanisms of compensation, rationalization and hypercompensation, considered to be the most destructive and unfavorable. | en |
dc.description.abstract | В ході проведених досліджень на підставі використання процедур описової статистики багатовимірного статистичного аналізу визначені психофізіологічні аспекти особливостей змін провідних характеристик механізмів психологічного захисту сучасних студентів напередодні екзаменаційних випробувань відповідно за 1 місяць до їх початку та безпосередньо перед проведенням іспитів. Встановлений достатньо стабільний характер показників, які визначали ступінь їх вираження, хоч і звертали на себе увагу тенденції щодо зростання в динаміці періоду підготовки до екзаменаційної сесії ступеня вираження показників таких механізмів психологічного захисту, як заміщення, заперечення, компенсація, гіперкомпенсація і раціоналізація - у дівчат, та таких механізмів психологічного захисту, як заміщення, заперечення, компенсація і гіперкомпенсація - у юнаків. Проте найбільш негативні за своїм змістом статистично-значущі дані реєструвались під час визначення показників за такими механізмами психологічного захисту, як проекція (р(t)<0,001) у студенток, та витіснення (р(t)<0,05) у студентів, тобто за саме тими механізмами психологічного захисту, які на відміну від механізмів компенсації, раціоналізації і гіперкомпенсації, прийнято вважати найбільш деструктивними та несприятливими з прогностичної точки зору. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | Biomedical and biosocial anthropology | en |
dc.subject | студенти | uk |
dc.subject | психологічного захисту механізми | uk |
dc.subject | екзаменаційні випробування | uk |
dc.subject | психофізіологічні аспекти | uk |
dc.subject | students | en |
dc.subject | psychological defense mechanisms | en |
dc.subject | examination tests | en |
dc.subject | psychophysiological aspects | en |
dc.title | Механізми психологічного захисту сучасних студентів та їх зміни напередодні екзаменаційних випробувань: психофізіологічні аспекти | uk |
dc.title.alternative | Psychological defense mechanisms of modern students and its changes before examination test: psychophysiological aspects | en |
dc.type | Article | en |