Репозиторій Вінницького національного медичного університету імені М. І. Пирогова

Педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів іноземних мов до використання особистісно зорієнтованих технологій навчання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мазайкіна, І. О. uk
dc.contributor.author Коломієць, А. М. uk
dc.date.accessioned 2018-03-26T17:49:54Z
dc.date.available 2018-03-26T17:49:54Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Мазайкіна І. О. Педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів іноземних мов до використання особистісно зорієнтованих технологій навчання / А. М. Коломієць, І. О. Мазайкіна // Наук. вісн. Південно-українського нац. пед. ун-ту ім. К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ, 2016. – Вип. 3 (110). - С.53-59. - Серія : Педагогіка. uk
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/2213
dc.description.abstract У статті проаналізовано методологічні засади організації вищої педагогічної освіти, суть і результативність методологічних підходів до вивчення іноземних мов, основні характеристики особистісно орієнтованого навчання. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject вчитель іноземних мов uk
dc.subject технології навчання uk
dc.subject професійна підготовка uk
dc.title Педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів іноземних мов до використання особистісно зорієнтованих технологій навчання uk
dc.type Article en


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу