dc.contributor.author |
Мазур, Л. А. |
uk |
dc.date.accessioned |
2018-03-21T09:32:30Z |
|
dc.date.available |
2018-03-21T09:32:30Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Мазур Л. А. Методи та підходи в навчальній діяльності у вищих медичних навчальних закладах / Л. А. Мазур // Матеріали наук.-практ. конф. «Сучасні методичні технології керування навчальним процесом у вищих медичних навчальних закладах», 15 лютого 2018 р. – Вінниця, 2018. – С. 102. |
uk |
dc.identifier.uri |
https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/2206 |
|
dc.description.abstract |
На сьогодні педагогічна наука розглядає два підходи в навчанні: діяльнісний та інформативний. Перший передбачає передачу інформації від викладача студенту та навпаки. Перехід на інтерактивну форму навчання передбачає радикальну зміну ролі викладача, коли він з носія знань перетворюється в провідника різноманітної інформації, стає керівником самостійної роботи студентів та ініціатором його творчого потенціалу. |
uk |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk |
dc.subject |
діяльнісний підхід |
uk |
dc.subject |
контроль поточний |
uk |
dc.subject |
мета навчання |
uk |
dc.subject |
викладення матеріалу проблемне |
uk |
dc.subject |
інформативний підхід |
uk |
dc.subject |
контроль підсумковий |
uk |
dc.title |
Методи та підходи в навчальній діяльності у вищих медичних навчальних закладах |
uk |
dc.type |
Thesis |
en |