Репозиторий Винницкого национального медицинского университета имени Н. И. Пирогова

Комунікативно-прагматичний підхід до відбору навчальних текстів при вивченні іноземної мови

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Марлова, А. С. uk
dc.contributor.author Яценко, А. Л. uk
dc.contributor.author Горпинюк, О. П. uk
dc.date.accessioned 2018-03-06T07:47:00Z
dc.date.available 2018-03-06T07:47:00Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Марлова А. С. Комунікативно-прагматичний підхід до відбору навчальних текстів при вивченні іноземної мови / А. С. Марлова, А. Л. Яценко, О. П. Горпинюк // Тези доп. навч.-метод. конф. «Сучасні методичні технології керування навчальним процесом у вищих медичних навчальних закладах», 15 лют. 2018 р. – Вінниця, 2018. – С. 104-105. uk
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/2121
dc.description.abstract Навчальний текст при вивченні іноземної мови у немовних закладах освіти несе подвійне навантаження – як інструмент вивчення мови, так і засіб передачі інформації. Для досягнення найбільшої ефективності навчання необхідно керуватися комунікативно-прагматичним підходом до відбору текстів, оптимальних для різних етапів навчання та різних методичних завдань. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject комунікативна спрямованість uk
dc.subject текстів відбір uk
dc.subject граматичні структури uk
dc.subject лексичні одиниці uk
dc.subject автентичні джерела uk
dc.title Комунікативно-прагматичний підхід до відбору навчальних текстів при вивченні іноземної мови uk
dc.type Thesis en


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию